וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה קרניבל החדש: גדול, מעוצב, בטיחותי

הדור השלישי של מוביל הנוסעים קיה קרניבל נחשף בארה"ב עם שורה של חידושים טכנולוגיים, 7 או 8 מושבים ואבזור עשיר. בישראל ב-2015

קיה סדונה/קרניבל 2015. אתר יצרן
קיה קרניבל החדש. 8 מושבים כאופציה/אתר יצרן

קיה המתינה 8 שנים כדי להוציא לדרך את הדור השלישי של קיה קרניבל, מוביל הנוסעים העיקרי שלה שנמכר בארה"ב תחת השם סדונה, וייכנס לשורותיה של החברה מייד לאחר סגירת תערוכת הרכב בניו-יורק שמתקיימת בימים אלה. המיניוואן השימושי סוגר למעשה את מצבת החברה על פי הנוסח שהתווה פיטר שרייר ב-2009 ("הקרניבל הבא יגרום לכם לרצות לנהוג"), אך משלב מגוון רחב של טכנולוגיות ואופציות שנגזרו מכלי רכב עממים, בהם סיד, פורטה וספורטאז'.

על פי פרסומי החברה, הקרניבל החדש מבוסס על פלפטורמה חדשה, המרכב קשיח יותר ב-36% ביחס למתחריו, והוא יהיה מרווח משמעותית מקודמו, אולם לא על חשבון הוספת סרחים. בסיס הגלגלים יצמח כאן ב-4 סנטימטרים לכוון 2.94 מ', גובהו יגיע ל-1.78 מ', הרוחב יגדל קלות וכך גם האורך. קיה השוותה לקרניבל החדש מראה מעוגל יותר בחזית ומאחור בהתאם להנחיות של פטר שרייר ("חרטום הנמר"). תהיינה בכל הגרסאות נורות LED כסטנדרט, חלונות כהים וחישוקי סגסוגת בעיצוב מודרני.

בפעימה הראשונה, ומאחר והחשיפה הראשונה נערכה באמריקה, נחנך הקרניבל החדש עם מנוע אחד בלבד: 3.3 ל' בנזין GDI בעל הספק מרבי של 276 כ"ס ב-6,200 סל"ד ומומנט של 37 קג"מ המושגים מטווח של 5,200 סל"ד. החיבור יהיה לתיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות. חטיבות הדיזל תצטרפנה למשפחה בשלב מאוחר יותר, כשמנועי 2.2 ל', ה-CRDI המשרתים את סורנטו נמצאים על הפרק ויספקו נתוני צריכת דלק טובים בשיעור ניכר.

סידור ההושבה בקרניבל פותח בפני הלקוחות אופציה ל-7 או 8 מושבים, וכן תהיה אפשרות למושבי "מחלקה ראשונה" בשורה שתיים עם דרגשים נשלפים לנוחות מרבית. איכות תא הנוסעים קפצה לפחות שלוש מדרגות מאז הדור האחרון של הקרניבל, כשבקיה מציינים משטחים רכים בגוונים כפולים, עור למחצה וגלגל הגה עוטה נאפה.

המסך המרכזי שולט על כל מערכות הבידור והתקשורת, כולל תפריטים עשירים עם הרבה פונקציות כיול שונות לפי טעמם של הנהג והנוסעים, כשבצד הבטיחות והנהיגה מצלמת ראייה היקפית, בקרת מתלים אדפטיבית, בקרת משיכה, מניעת התדרדרות לאחור, בקרת שיוט חכמה וניטור שטחים מתים.

הקרניבל החדש ישא תג מחיר תחרותי בסגמנט המיניוואנים המשפחתיים כשהוא יושק באירופה בהמשך השנה. מיבואנית קיה לישראל חברת טלקאר נמסר לוואלה! רכב כי הקרניבל החדש יגיע אלינו ברבעון הראשון של 2015.

עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב

קיה סדונה/קרניבל 2015. אתר יצרן
קיה סדונה/קרניבל 2015/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • קיה
  • טלקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully