וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאט איביזה טורבו אוטומטית ב-80 אלף שקל

צ'מפיון מוטורס החלה לשווק גרסה חדשה ומוזלת בשם AM5 בסדרת הסופר מיני איביזה, מצוידת במנוע 1.2 ל' טורבו ותיבת הילוכים רובוטית 7 הילוכים

סיאט איביזה AM5. אתר יצרן
סיאט איביזה AM5 החדשה בישראל/אתר יצרן

יבואנית פולקסווגן צ'מפיון מוטורס מודיעה בימים אלה על התחלת שיווקה של סיאט איביזה 1.2 ל' טורבו TSI במחיר של 80 אלף שקלים. זאת במסגרת מבצע השקה מיוחד "עד גמר המלאי" שבסיומו עלותה הסופית של מהדורת ה-AM5 תתייצב על 85 אלף שקלים.

האיביזה טורבו החדשה מגיעה כסטנדרט עם חבילת אבזור בסיסית, הכוללת 4 חלונות חשמל, מערכת שמע 4 רמקולים עם שליטה מהידית לצד גלגל ההגה, שקע אוקסילרי, מזגן רגיל, מראות צד חשמליות, מערכת זינוק בעלייה, בקרת XDS וקיט חיצוני בהתאם למתיחת הפנים האחרונה של האביזה (ידיות בצבע שחור, מראות בצבע שחור ועוד).

תחת מכסה המנוע שוכנת חטיבת ה-1.2 ל' TSI המוכרת, וזו מחלצת הספק מרבי של 105 כ"ס ב-5,500 סל"ד, ו-17.5 קג"מ המושגים החל מ-1,750 סל"ד בחיבור לתיבת הילוכים רובוטית DSG עם שבע מהירויות. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 9.7 שניות, המהירות המרבית היא 190 קמ"ש וצריכת הדלק הממוצעת עומדת על 19.2 ק"מ לליטר.

גל מזור, מנהל חטיבת סיאט בישראל: "כחלק מתכנית להמשך התבססות סיאט בצמרת מותגי הרכב בישראל, אנו משיקים בימים אלו את גרסת ה-AM5, עם מחיר המחירון ומחיר ההשקה האטרקטיביים בסגמנט". המחירים לדברי מזור, הושגו בזכות הישגי המותג בארץ וכן נוכח שערי מטבע נוחים וציון ירוק נמוך. " אני מאמין שבמידה ונמשיך לקבל הקצאות נוספות מצד היצרן לדגם זה, נוכל להמשיך ולשבור שיאים".

עוד הרבה על סיאט בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully