וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן 370Z ניסמו החדשה

שלושה חודשים לאחר הקדימונים משיקה ניסאן באירופה ה-370Z ניסמו החדשה, עם 340 כ"ס ובודי קיט מהיר ועצבני

ניסאן ניסמו 370. אתר יצרן
ניסמו 370Z. עוצמה וכיול ממוקד/אתר יצרן

חטיבת NISMO מציינת השנה 30 שנה להווסדה, ונראה שנוכח רצונה לצמוח ולהתפשט, בשנתיים האחרונות היא הגדילה את היקף המכוניות המשופרות שמגיעות מיפן וארה"ב היישר ליבשת אירופה - ולעתים גם למזרח התיכון.

מלבד זאת, ובניגוד לתכנית העבודה המקורית, לפיה דגמים נבחרים בלבד מקבלים חותם מניסמו, היא החלה לשווק מהדורות סמי-ספורטיביות כמו הג'וק ניסמו שנמכר גם בארץ. אולם, אין ספק שאת מרב תשומת הלב מושכים דגמי ה-Z וה-GT-R שזוכים לחידושים מידי כמה זמן ומייצרים הרבה עניין בקרב חובבי המותג.

לאחרונה, חשפה החברה את ה-370Z ניסמו בתום מקצה עדכונים. זו מגיעה בחודש ספטמבר לאירופה בתום מכסת שדרוגים קוסמטיים מבפנים ומבחו, לצד כמה חיזוקים סמליים במישור הדינמי. במסגרת הליטושים, ניסאן פיתחה עבור דגם 2015 לבוש ספורטיבי קלאסי של הסדנה המשלב חישוקי סגסוגת מסדרת RAYS, פגושים חדשים עם נורות LED וספויילר אחורי מוטמע בדלת תא המטען (בקודמת היה מופרד).

עוד היא טיפלה בכוח ההצמדה של המכונית ("שיפור גדול", כך לדברם) והתאימה לה מערכת מתלים ממוקדת יותר המפחיתה את רעשי הכביש ומשפרת את האחיזה, הנוחות (כושר ספיגה) והריסון. כניסה לתא הנוסעים תחשוף מושבי RECARO חובקים, הגה עוטה אלקנטרה ולוגואים משובצים כהנה וכהנה.

הכוח של הניסמו עובר לגלגלים מאחור דרך מנוע V6 בנפח 3.7 ל' המפתח 340 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות עם סנכרון אוטומטי לגז ביניים. ההאצה ל-100 קמ"ש נאמדת ב-5.3 שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-253 קמ"ש. מחירה באירופה יחל ב-35 אלף יורו לערך.

יבואנית ניסאן לישראל קרסו מוטורס משווקת כיום בארץ גרסת ניסמו בודדה: ג'וק ניסמו (190 אלף שקלים), ואם חשקה נפשכם במכונית קצת יותר רצינית אפשר להתלבש על ה-370Z ב-400 אלף שקלים או לגרד כמה גרושים לניסאן GT-R, ב-850 אלף שקלים.

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully