וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפיניטי Q70 היברידית הגיעה לישראל

אינפיניטי נכנסת לשוק מכוניות הסלון עם מתחרה חדשה - Q70 היברידית. מחיר של 489 אלף יקנה שפע אבזור וטכנולוגיה מתקדמת

אתר יצרן

קרסו, יבואנית אינפיניטי לישראל מרחיבה את היצע מכוניות היוקרה עם כניסתה של מכונית סלון היברידית חדשה העונה לשם Q70. מכונית זו תתייצב בפסגת היצע מכוניות הסדאן המפוארות של החברה וממדיה בהחלט מעידים על כך - אורכה יישק ל-5 מטרים ובסיס הגלגלים יתפרש על פני 290 ס"מ.

בחזיתה של ה-Q70 ההיברידית מותקנים כעת שני מנועים - בנזין בנפח 3,498 סמ"ק וחשמלי שהספקם המשולב הוא 364 כ"ס (יחידת כוח זהה ל-Q50 החדשה אותה בחנו בעבר). אלה יביאו אותה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 5.2 שניות ומשם למהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. בהסתמך על נתונים אלה, אינפיניטי מצהירים כי מדובר במכונית הסלון ההיברידית המהירה בעולם, לפחות בשלב זה.

מבחינת הפאר וההדר, אינפיניטי ניסו ליישר קו עם כל המקובל בקבוצה ואף לחצות אותו. ה-Q70 תוצע עם פנסי 'לד', מושבי עור ממוזגים ומחוממים, מערכת מולטימדיה עם 16 רמקולים ומסך מגע, התנעה ללא מפתח, גג שמש ועוד. גם רשימת האבזור הטכנולוגי והבטיחותי ארוכה למדי וגם כאן ניתן למצוא את מערכת ההיגוי הפרוגרסיבית אשר פגשנו ב-Q50 - מערכת אשר מזהה את מאפייני הנהיגה על סמך דפוסי ההיגוי, ההאצה והבלימה של הנהג ומתאימה את מהירות עבודת תיבת ההגה.

כמו כן מוצעות בה מערכת התראה מסטייה מנתיב הנסיעה כולל סיוע אקטיבי להשבת המכונית למרכז נתיב הנסיעה, מערכת התראה להתנגשות חזיתית, בקרת שיוט אקטיבית עם שימרת מרחק אוטומטית, מערכת התראה לירידת לחץ בצמיגים, פנסי BI-XENON קדמיים עוקבי פנייה, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים ומצלמת רוורס עם תצוגת מסך ועוד.

ה-Q70 החדשה תשווק אך ורק ברמת האבזור הגבוהה - פרימיום ומחירה יעמוד על 489,000 שקל. מחירה של גרסת הבנזין (לא היברידית) ירד מ-505 אלף שקל ל-449 אלף שקל.

עוד על אינפיניטי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully