וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו M4 קונברטיבל בישראל

החל מ-780 אלף שקל, זה המחיר שתידרשו לשלם עבור גרסת השרירים בעלת הגג הקשיח המתקפל של ב.מ.וו

ב.מ.וו M4 קבריולה. אתר יצרן
ב.מ.וו M4 קבריו בישראל. המחיר, 780 אלף שקל/אתר יצרן

זמן קצר לאחר הגעת ה-M4 (קופה) וה-M3 (סדאן) לישראל, גם גרסת השמיים הפתוחים נוחתת אצלנו, אך גם המחיר בהתאם - 780 אלף שקל זה המחיר ההתחלתי שתדרשו לשלם עבורה, לפני שינויים והתאמות אישיות שיכולות להעלות עוד את תג המחיר.

בדומה למכוניות ה-M המקבילות, גם לזו מנוע שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר מוגדש טורבו שמפיק 431 כ"ס לצד 56 קג"מ שזמינים כבר ב-1,850 סל"ד. ב.מ.וו פוצחים את הדיבור על גרסת ביצועים זו דווקא בצריכת הדלק (כ-11 ק"מ לליטר) ובפליטת המזהמים לסביבה (203 גק"מ) ורק אחר כך להסעיר את הדמיון עם 4.4 השניות שהיא זקוקה כדי להגיע ל-100 קמ"ש בגרסת התיבה כפולת המצמדים 7 הילוכים ועם מהירות מרבית של 250 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית. כמו אותן Mים, גם היא מצוידת במתלים קשיחים, חישוקי 18 אינץ' (אופציה ל-19 אינץ') ובקרות אלקטרוניות עם מספר מצבי התערבות. גם היא נעזרת בגוף שחלקו הגדול עשוי מאלומיניום כדי להפחית את המשקל הכללי וגם מסיבי פחמן בדרייב-שאפט למשל, כדי לחזק את העברת הכוח, להקל את משקלה ולהפחית את אבדן הכוח בדרך את הדיפרנציאל המתוחכם מאחור.

גרסת הקונברטיבל נבדלת, כמה צפוי, מגרסת הקופה ביכולת שלה לקפל את הגג בשלושה חלקים אל תא המטען כדי להעצים את חוויית הנהיגה, הצלילים והריחות. ה-M4 קונברטיבל זקוקה לפחות מ-20 שניות לביצוע המשימה ואותה ניתן לבצע גם עד מהירות של 18 קמ"ש.

ה-M4 קבריו הגיעה כאמור לישראל ומחירה גבוה ב-90 אלף שקלים מה-M4 קופה וה-M3 סדאן.

עוד על ב.מ.וו בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully