וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: אודי RS3 חדשה. 360 כ"ס

2.9.2014 / 10:10

פרטים ראשונים אודות אודי RS3 החדשה שתיחשף בקרוב - תצויד במנוע 5 צילינדרים מוגדש שיפיק 360 כ"ס וכ-51 קג"מ

אודי S3 ספורטבק. אתר יצרן
אודי S3 - רק 300 כ"ס. ל-RS יהיו 360/אתר יצרן

הקרב על ההאצ'בק החמה בקבוצת הפרימיום יעלה בקרוב מדרגה. לאחר שפגשנו את הסדרה 2 השרירית של ב.מ.וו ואת ה-A45 AMG של מרצדס, אודי לא נשארת חייבת ובקרוב תחשוף את גרסת ה-RS שלה למכונית ה-A3.

אודי שומרת את הפרטים קרוב לחזה ולא חושפת נתונים מכריעים, אך ה-RS3 החדשה תצויד באבולוציה מודרנית למנוע ה-RS3 הקודמת. לזה עדיין צפויים להיות 5 צילינדרים בנפח 2.5 ליטר וכצפוי, גם הוא יוגדש טורבו. בדור הקודם אותו בחנו לא מכבר, המנוע הפיק 340 כ"ס, אך הפעם ההספק צפוי ליישר קו עם הרף שהציבה מרצדס, קרי 360 כ"ס. אודי מצדה תגבה את הספק זה גם עם נתון מומנט מרשים שיעלה מעל ל51 קג"מ. מנוע זה ישודך על פי ההערכות לתית הילוכים כפולת מצמדים עם 6 הילוכים.

גרסת ה-RS הקיצונית תציע גם עיצוב קרבי מהמוכר עד כה וזה יכלול לפי תמונות הריגול שנחשפו ברשת, רביעיית אגזוזים מאחור, פגוש קדמי אגרסיבי וכן שני גווני צביעה - גוף הרכב בצבע אחד וקורות הגג והגג עצמו בשחור. גם המושבים צפויים להיות הדוקים יותר לטובת החוויה הספורטיבית ובדומה לדור הקודם, גם הפעם ה-RS תגיע במרכב ספורטבק (5 דלתות) לטובת השימושיות, לפחות בתחילה ובהמשך הדרך יצטרפו אל ההיצע גם גרסת הסדאן (4 דלתות).

ה-RS3 תיחשף ככל הנראה בתערוכת הרכב ז'נבה שתערך בחודש מרץ 2015 ותגיע לישראל באמצע השנה.

עוד על אודי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully