וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתית זולה: שברולט קרוז טורבו ב-113 אלף שקלים

שברולט מתגברת את סדרת המשפחתיות עם מחיר מופחת לקרוז טורבו, שיחל ב-113 אלף שקלים

שברולט קרוז האצ'בק. אתר יצרן
שברולט קרוז טורבו ב-113 אלף שקלים/אתר יצרן

שברולט קרוז טורבו במרכב קומפקטי תחל להמכר בישראל במחיר התחלתי של 113 אלף שקלים, כך הכריזה היום היבואנית UMI. הקרוז שנכנסת לשנה החמישית שלה בשוק המקומי תחזק את הסוניק סדאן (תת-עממית) שגם היא הוזלה לאחרונה בכ-10% במסגרת חידוש שורותיה של היבואנית. במסגרת זו, מחיר גרסת הסטיישן SW יעמוד על 118 אלף שקלים וגרסת הסדאן תימכר ב-114 אלף שקלים. מדובר בהוזלה בשיעור חד, שכן מחירה של הקרוז טורבו נע בין 124 ל-129 אלף שקלים.

הקרוז טורבו, שזכתה למתיחת פנים קלה לפני כשנה (ותוצג בדור חדש בעוד כשנה וחצי לערך), מצוידת במנוע בנזין בנפח 1.4 ל' בעל תפוקה של 140 כ"ס, ו-20.4 הזמינים מטווח של 1,850 סל"ד. תיבת הילוכים אוטומטית לה 6 מהירויות מעבירה את הכוח לגלגלים הקדמיים, כאשר זמן ההאצה ל-100 קמ"ש אורך 10.4 שניות ועד 204 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק הממוצעת היא כ-14 ק"מ לליטר.

גלית עיני, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב-UMI: "שברולט ממשיכה להיות המגדלור של ענף הרכב הישראלי בכל האמור לתמחור הוגן, שקיפות ותמורה לכסף של הלקוח. החלטנו להרחיב את ההצעה לכל הדגמים המשפחתיים שלנו, הקרוז טורבו במחיר החדש זו העסקה הטובה ביותר בשוק הרכב כיום – משפחתית טורבו מאובזרת בנדיבות, בפחות מ 113,000 שקלים."

הקרוז טורבו מגיעה עם מפרט הכולל חיישני נסיעה לאחור, חימום למושבים הקדמיים, מערכת שמע חדשה עם קישורית בלוטות', פנסי ערפל, בקרת אקלים ועוד.

ביבואנית מציינים כי הידוק הקשרים עם GM ושערי מטבע נוחים הובילו להוזלות המחירים בחודשים האחרונים.

שברולט קרוז טורבו במבחן ארוך טווח
עוד הרבה על שברולט בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully