וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יפ צ'ירוקי החדש בישראל

רכב הכביש-שטח ג'יפ צי'רוקי 2014 נחת בארץ עם מנוע בנזין 3.2 ל' ותיבת הילוכים אוטומטית 9 מהירויות. המחירים, החל מ-270 אלף שקלים

ג'יפ צ'ירוקי. אתר יצרן
ג'יפ צ'ירוקי החדש בישראל. החל מ-270 אלף שקלים/אתר יצרן

שנה וחצי לאחר שנחשף בתערוכת הרכב בניו-יורק, הגיע בימים אלה לישראל רכב השטח החדש ג'יפ צי'רוקי, אחיו הקטן של הצ'יף הבכור, גרנד-צ'ירוקי. היבואנית לישראל מכשירי תנועה תחל בשיווקו בארץ עם מנוע בנזין V6, תיבת הילוכים אוטומטית, הנעה כפולה עם הילוך כוח, ושלוש רמות אבזור שונות.

הצ'ירוקי החדש, שמיוצר בטולדו ארה"ב, חולק פלטפורמה עם דודג' דארט, קרייזלר 200 וכן עם כמה כלי רכב של אלפא רומיאו (נוכח החיבור בין קרייזלר לפיאט). הוא נשען על בסיס גלגלים של 2.69 מ', רוחבו 1.86 מ', גובהו 1.70 מ' והאורך מקצה אחד לשני 4.63 מ'. מבחינה כרונולוגית, הוא יורש את מקומו של ג'יפ ליברטי.

הצי'רוקי משווק בעולם עם מספר מנועים, אולם בישראל הופקד בחזית מנוע ה-3.2 ל' ששה צילינדרים עם תפוקה מרבית של 271 כ"ס. אליו, מחוברת תיבת הילוכים חדישה של קרייזלר בעלת 9 מהירויות השולחת את העוצמה לכל הגלגלים. מערכת ההנעה (אקטיב-דרייב) של הצ'ירוקי מסתגלת בהתאם לתנאי הדרך, ומסוגלת להחליף בין מצב הנעה קדמית לכפולה על פי הצורך. זמן ההאצה ל-100 קמ"ש נאמד ב-7.6 ש', בעוד המהירות המרבית היא 209 קמ"ש. צריכת הדלק בעיר עומדת על 8.3 ק"מ לליטר, בעוד המשולבת היא כ-9 ק"מ לליטר.

המפרטים של צ'ירוקי נחלקים לשלושה: לונגיטוד, טריילהוק ולימיטד. ברמת בסיס, הוא כולל פתיחה והנעה ללא מפתח, בקרת מולטימדיה מתקדמת עם ממשק יו-קונקט, צג מרכזי 8.4 אינטש, לוח מחוונים דיגיטלי 7 אינטש, מושב נהג חשמלי, דלת תא מטען חשמלית, בלוטות' מקורי, גג שמש, מערכת ראייה לאחור וכן במשטח הטענה אל-חוטי לטלפונים סלולריים. בדגמי לימיטד תוספות שטח כגון מערכת שטח עם הילוך כוח (LOW), ובקרת מדרון. גרסת טריילהוק מוסיפה מנגנון 'ROCK' לנסיעה בשטח מאתגר במיוחד, נעילת דפרנציאל אחורי, ומערכת סלקטספיד עם האצה ובלימה אוטומטית.

באגף הבטיחות מצויד צ'ירוקי במגוון עזרים אקטיבים (בקרות יציבות, בלימה, משיכה והתהפכות). הוא גרף השנה חמישה כוכבי ריסוק במתכונת המעודכנת של Euro-Ncap וסביב הנוסעים 7 כריות אוויר.

המחירים לצ'ירוקי החדש בישראל יחלו ב-270 אלף שקלים לדגמי בסיס ועד 320 אלף שקלים לדגמים הבכירים במשפחה. מבחן לצ'ירוקי החדש יערך בקרוב כאן בוואלה! רכב.

עוד הרבה על ג'יפ בוואלה! רכב

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ג'יפ צ'ירוקי. אתר יצרן
ג'יפ צ'ירוקי/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully