וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1 בירושלים

אירוע ה-Jerusalem Formula יתקיים בפעם השנייה ברציפות בין ה-6 ל-7 באוקטובר ברחובות ירושלים. בתפריט המוטורי: הדגמת פורמולה 1, מכוניות לה מאן, אופנועים, ונהגי מירוץ בינלאומיים וישראלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פורמולה 1 בירושלים בשנה שעברה. חוזרים לסיבוב נוסף ב-6 באוקטובר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפעם השנייה ברציפות, תארח בירת ישראל ירושלים את האירוע המוטורי החווייתי שיפתח את השנה החדשה: jerusalem Formula the 2014 road show. המתכונת הורחבה בהשוואה לאירוע בשנה הקודמת, עם דגמים ייחודיים בהם מכונית הלה-מאן של אודי, מכוניות פורמולה 3, פורמולה מאסטר, פורמולה 4, נסקאר, וכן משתתפים במסגרת הפסטיבל המוטורי נהגי מירוצים מהארץ ומהעולם שיפגינו את כישוריהם על ארבעה ושני גלגלים.

המופע יפתח על רקע תערוכת כלי הרכב הגדולה שמתקיימת במתחם התחנה, ולמעשה נמשכת עד ה-17 באוקטובר במהלך חול המועד סוכות. בין כתליה יוכלו המבקרים להתרשם מצי המכוניות שנוטלות חלק פעיל בנסיעות הראווה בירושלים, בהן דגמי פרארי, אודי, וכן יעמדו להתרשמות אופנועי שטח, אופנועי פעלולים, מירוץ ועוד.

הזינוק יחל ב-6 באוקטובר, יום שני, החל מהשעה 15:30 בצהריים וכן יערך באותה השעה יממה לאחר מכן למי שהחמיצו את המופעים ביום הראשון. הכוכבת הגדולה תהיה ללא ספק מכונית ה-F1 של פרארי שאת מושב הנהג שלה יאכלס שוב הנהג האיטלקי גי'נאקרלו פיסיקלה. בהמשך תעלה לכבישים מכונית הלה-מאן של אודי, דגם הפרארי 458 צ'אלנג', ולאורך היום מופעים של אופנועי קוואסאקי ZX בידי רוכב הפעלולים רפאל פאסיארבק, מופע מכונית הוט-רוד עם טרי גרנט האמריקני, מופע פריסטייל מוטוקרוס ועוד.

בין הנהגים הישראלים, נמנה את אלון דאי, רוי ניסני, ירין שטרן ובר ברוך - כולם משתתפים כיום בתחרויות מירוצים בינלאומיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חידוש נוסף השנה, הוא מתחם ה-Fan Zone שמרכז עמדות של מדמי נהיגה (סימולטורים) ויציע לקהל במקום מגוון של חוויות אינטראקטיביות ופעיליות נוספות בהן מכוניות על שלט רחוק, עמדות צילום מיוחדות ותחרויות שונות לכל המשפחה.

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת: "מופע הפורמולה אל מול חומות העיר העתיקה בירושלים משך אליו בשנה שעברה למעלה מרבע מיליון איש והביא לתרומה עצומה לכלכלת העיר, לתיירות ולמיתוגה של ירושלים בעולם. תמונות רכבי הפורמולה שועטים ברחובות העיר העבירו לכל העולם מסר שירושלים היא עיר פתוחה ומזמינה, עיר של תרבות וספורט מהם נהנים כל התושבים וכל המבקרים. מופע הפורמולה הוא חלק מקיץ עמוס וגדוש באירועי תרבות, אומנות, ספורט, ופנאי בירושלים ואני מזמין את כולם לעלות לירושלים וליהנות ממופע בינלאומי מדהים עם הרבה חידושים שהוכנסו השנה, הפתעות ואטרקציות חדשות".

עלות המופע אשתקד עמדה על קרוב ל-22 מיליון שקלים. מחיר כרטיס למקומות ישיבה מיוחדים הוא 350 שקלים דרך "בימות".

היסטוריה: פורמולה 1 בירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully