וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאט דובלו מתרענן

פיאט הציגה בהנובר את הדובלו 2015 בתום מסכת עדכונים חיצוניים ופנימיים. על הכביש בתחילת השנה הבאה

פיאט דובלו. אתר יצרן
פיאט דובלו. עדכון חשוב להמשך הדרך/אתר יצרן

פיאט חשפה במסגרת תערוכת המסחריות בהנובר, גרמניה את הדגם המעודכן בקבוצת המסחריות הקומפקטיות, דובלו 2015. רכב העבודה של היצרנית האיטלקית שודרג בכמה מישורים על מנת שיכול להמשיך ולהתחרות על מקומו בענף ההובלה והתחזוקה.

מתיחת הפנים של הדובלו כוללת שינויים בקצה הקדמי והאחורי, וכן מספר ליטושים קלים בתא הנוסעים. הבולט ביותר במראה המרוענן הוא הפגוש הקדמי ויחידות התאורה עם שילוב של שבכה חדשה, עם סנטר גבוה ומראה ספורטיבי, במרכזה לוגו החברה (שגם הוא הובלט).

בתא הנוסעים תמצא קונסולה מחודשת. בפיאט החליטו שדי והותר בחצי רפורמה, כך שהמבנה הקדמי וחלל המחייה בשורה הראשונה נותרו כשהיו, להוציא אופציה לספסל קדמי לשלושה אנשים עם תאי אחסון תחת המושבים. כמו כן, התווספו כמה תכונות למערכת המולטימדיה ומערכת הניווט והחירום (לצרכי עבודה). שדרוגים נעשו גם בבידוד הרעשים.

קו המנועים של הדובלו המחודש כולל יחידות בנזין ודיזל. האחרונות, במיוחד גרסאות ה-1.3 ל' מולטיג'ט 2 עם 75 כ"ס ו-21 קג"מ יהיו גמישים יותר לדברי החברה, בשיעור של עד 40% ביחס למנועים הקיימים. שני מנועים נוספים במשפחה הם ה-1.6 ל' טורבו עם 100 כ"ס ו-30 קג"מ, וכן ה-2.0 ל' עם 135 כ"ס ו-33 קג"מ. באגף הבנזין 1.4 עם 95 או 120 כ"ס. החיבור הוא לתיבות הילוכים ידניות 5 ו-6 מהירות או אופציה לתיבה רובוטית. בנוסף לכך, פיאט חיזקה את הדובלו בבקרת משיכה משוכללת יותר, מערכת למניעת הדרדרות, בקרת לחץ אוויר בצמיגים ועוד.

הדובלו ישווק במחצית השנייה של 2015 באירופה. לישראל יגיע לאחר מכן.

עוד הרבה על פיאט בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • פיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully