וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: פולקסווגן פאסאט היברידית

לפאסאט האקולוגית צריכת דלק נמוכה מאוד, יכולת נסיעה על מנוע חשמלי ל-50 קילומטרים וטעינה משקע הבית ב-5 שעות. בכורה בתערוכת פריס

פולקסווגן פאסאט היברידית. אתר יצרן
פולקסווגן פאסאט GTE. סדאן וסטיישן/אתר יצרן

חטיבת הפרטיות של קונצרן פולקסווגן תחנוך בתערוכת פריס גרסה חדשה והיברידית למכונית המנהלים, פולקסווגן פאסאט. המהדורה הירקרקה של הפאסאט 2015 תתייצב לצידן של מספר גרסאות של המשפחתית הגדולה בהן סטיישן וכן גרסת שבילים קלה (יחד עם פולקסווגן גולף "אול-טראק" - גולף עם מרווח גחון מוגדל, קישוטים קלים ומיגונים בפני עפר).

על מנת לבדלה, הפאסאט ההיברידית תמכר כשעליה מולבש הכיתוב GTE. היא מצוידת במנוע בנזין 1.4 ל' טורבו (156 כ"ס) בחיבור למנוע חשמלי (115 כ"ס) , סוללות ובקרת טעינה מעמדות מהירות או משקע הבית. התפוקה המרבית של המערכת עומדת על 220 כ"ס ו-41 קג"מ. הכוח יעבור לגלגלים הקדמיים באמצעות תיבת הילוכים דו-מצמדית עם 6 מהירויות ותפעול פקדים מגלגל ההגה.

הביצועים מורים על יכולת גבוהה מצד אחד, ושמירה על צריכת דלק נמוכה יחסית מצד שני. בפולקסווגן מבינים היטב שנוכח כיווץ קבוצת המנהלים, נוצר הצורך לשכנע את הקליינטים בפתרונות אלגנטיים יותר, ולכן לפאסאט GTE שילוב של שני העולמות; היא תאיץ ל-100 קמ"ש בפחות מ-8 שניות ועד מהירות מרבית של 223 קמ"ש.

טווח הנסיעה המרבי של המכונית בשילוב המערכת החשמלית הוא כ-1,000 ק"מ (מכל הדלק הוא 50 ליטרים), וצריכת הדלק הממוצעת בנסיעה משולבת היא 41 קילומטרים לליטר בנזין. את סוללות הליתיום איון הקומפקטיות ניתן להטעין בבית בפרק זמן של 5 שעות, או מעמדות חיצוניות בשעה וחצי עד שעתיים. הסוללות מספיקות לטווח של 50 קילומטרים ללא סיוע ממנוע הבערה, ובמהירות מוגבלת ל-125 קמ"ש.

מבחינה קוסמטית, מעודכנת ה-GTE בפס כחול וידידותי שנמתח על מכסה המנוע, חישוקי 17 אינטש קלים, צמיגי בעלי מקדם חיכוך נמוך, ובקבינה בעיקר איפיונים של מכונית כלאיים: נורות LED כחולות, גלגל הגה קצת שונה, וכן הותקנה מערכת בלעדית שמקרינה את האינפורמציה הרלוונטית אודות פעילות שני המנועים (מצב טעינה, עוצמה וכדומה).

פולקסווגן מתכננת לשווק את הפאסאט ההיברידית לקראת אמצע 2015. טרם התקבלה תגובת היבואנית לישראל 'צמפיון מוטורס' אודות הגרסה ההיברידית ואם תגיע לחופי המדינה. הפאסאט החדשה, צפויה להגיע לישראל בתחילת השנה הבאה.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

פולקסווגן פאסאט היברידית. אתר יצרן
פולקסווגן פאסאט היברידית/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully