וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימושית: סקודה פביה קומבי החדשה

לגרסה השימושית של הסופר מיני פביה תא מטען בנפח 530 ל'. מנועי בנזין ודיזל בחרטום עם תיבה ידנית או דו-מצמדית

סקודה פביה קומבי 2015. אתר יצרן
סקודה פביה קומבי 2015/אתר יצרן

סקודה חשפה את הפביה קומבי לקראת בכורה רשמית בתערוכת הרכב בפריס, שתפתח את שעריה בסופ"ש הקרוב. על בסיס דגם הסופר-מיני, הקומבי (סטיישן) מציגה גדילה קלה במידותיה ומתהדרת בתא מטען מרשים. כמו כן, היא מצוידת במנועים חסכוניים בשיעור של כ-18% לעומת הדור הקודם, מה שיניב גם ירידה ברמת ה-CO2 בכמה אחוזים.

הפביה קומבי עוצבה בדמותה של האוקטביה סטיישן החדשה, ולכן הדמיון בין שתי הגרסאות השימושיות עשוי ליצור קושי בזיהוי על הכביש. במספרים, הקומבי החדשה ארוכה יותר מקודמתה בסנטימטר ורחבה ממנה ב-9 סנטימטרים עד ל-1.73 מ'. גם מפשקי הסרנים צמחו קלות ובסיס הגלגלים הוגדל ב-5 מילימטרים. תא המטען, גולת הכותרת בקומבי, מספק נפח בסיסי של 530 ל', או עד 1,395 ל' בקיפול השורה השנייה (הופחת ב-90 ל', אך חל שינוי חשוב בעומק חלל האחסון ורוחב השפה האחורית).

בתא הנוסעים, השתדלה סקודה לפנות גם לקהל הצעיר חובב החפיצים; הפביה קומבי היא המכונית הראשונה של החברה שמשלבת מסך מגע עם בקרת 'מירור-לינק' שמקרינה את תצוגת הסמארטפון על הצג המותקן במרכז הקונסולה. תכונה חביבה היא אפליקציה שמודדת ביצועים, צריכת דלק ומאפייני נהיגה נוספים ואוגרת אותם בטלפון החכם. פרט לכך, תהיינה כאן כל מערכות הבידור המוכרות מהאוקטביה. בצד הפרקטי, הותקנו גם אמצעי "השרדות", בהם מגרד קרח נשלף, עמדת עגינה לנייד (לא לטעינה) ורשתות אחסון.

המנועים של הפביה קומבי ישלבו בנזין TSI ודיזל TDI בחיבור לתיבות ידניות או דו-מצמדיות. ההספקים ינועו בין 75 ל-110 כ"ס, כולל יחידת 3 צילינדרים קטנה שתעמיד את משקל המכונית על כ-1 טון בלבד. המנוע החסכוני ביותר של הפביה קומבי (מסדרת גרין-ליין) יחזיר בממוצע כ-32 ק"מ לליטר סולר לדברי החברה ונתון ה-CO2 יהיה 82 גק"מ.

הפביה קומבי תשווק בתחילת 2015 באירופה. טרם התקבלה תגובת היבואנית 'צמפיון מוטורס'.

עוד הרבה על סקודה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully