וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה: מחוייבים להנעה היברידית

על אף צמצום ההיצע ההיברידי, הונדה נותרת נאמנה לטכנולוגיה האקולוגית במספר מכוניות חשובות, בהן הג'אז. "הפוקוס כרגע הוא על דיזל, אבל לא שכחנו מנועי כלאיים"

הונדה אינסייט 2012 תערוכת פרנקפורט. אתר יצרן
הונדה אינסייט/אתר יצרן

על אף שהונדה גנזה את ה-CR-Z וכן החלה לצמצם את פעילותה והיקף הפצתה של האינסייט המשפחתית בשל האטה חריפה במכירות באירופה, היא נשארת מחויבת להמשך השימוש במנועים היברידיים בכלי הרכב המרכזיים שלה, כך עולה מדברים שמסרו בכיריה לכלי התקשורת בפריס במסגרת תערוכת הרכב בצרפת. "עוד אין אצלנו מודעת אבל על מנועים היברדיים", כך אומר ראש מחלקת מכירות בהונדה אירופה, פיליפ רוס.

הונדה נחשבת לחלוצה בתחום ההיברידי מאז החלה לעסוק בכך ב-1998, אולם בהשוואה לטויוטה שגרפה הצלחה גלובאלית עם הפריוס, האינסייט כשלה לייצר את הרווחים שחזו מתכנניה. כך למשל, מכירותיה של הג'אז ההיברידית הסתכמו אשתקד ב-4,500 עותקים בלבד, בעוד טויוטה מסרה כ-50 אלף יחידות ממתחרתה הישירה טויוטה יאריס.

רוס מוסיף כי הג'אז החדשה תהיה מכונית מפתח בצי המתחדש של החברה היפנית, ודגש מיוחד יינתן לקידום המנוע ההיברידי שלה. "זה נכון שהפוקוס שלנו, כרגע, הוא על מנועי 1.6 ל' טורבו דיזל, אבל בהחלט לא שכחנו את המנועים האקולוגיים או כמה הטכנולוגיה הזו חשובה".

הג'אז החדשה עברה רפורמה מקצה לקצה, והמנוע בחזיתה, 1.5 ל' צפוי לחלץ ביצועים לא רעים וכן צריכת דלק ממוצעת של כ-25 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. רמת ה-CO2 גם היא תהיה נמוכה ותעמוד על פחות מ-99 גק"מ. מכונית נוספת שכנראה עתידה לאכלס מנוע היברידי היא ה-HR-V החדשה שנחשפה לאחרונה.

את הסופר מיני ההיברידית של הונדה נראה בישראל במהלך השנה הבאה.

עוד הרבה על הונדה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully