וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו, לוטוס אוורה

23.7.2008 / 12:10

לוטוס מתאימה עצמה לתנאי השוק המשתנים. ה-Evora תציע 4 מקומות ישיבה ונוחות טובה יותר משאר מכוניות החברה

המכונית הראשונה של לוטוס מזה 13 שנים, אז הושקה האליס, היא האוורה (Evora). לספורטיבית בתצורת 2+2 אשר נחשפה בשבוע שעבר באופן חלקי תחת השם איגל, יחידת כוח V6 בנפח 3.5 ליטר בה שוכנים 280 סוסים ומשקלה 1.3 טון (בגרסת האבטיפוס).

כמו מרבית אחיותיה מבית לוטוס, גם האוורה עברה מבחנים מקיפים במסלול הנורבורגרינג. רובן של החברות המייצרות רכבי ספורט, דורשות בטיב מוצריהן על מסלול המירוצים המאתגר וההיסטורי וללוטוס, טביעת אצבע ייחודית בכל הקשור להתנהגות מכוניות הספורט שברשותה. האוורה, כך אומרים מהנדסי החברה, אינה מאכזבת באף אספקט דינמי.

מכיוון שמדובר בדגם חדש, לוטוס מקווים כי לקוחות חדשים ידפקו בדלתותיה. לאורך היסטוריית הדגמים שלה, הצפייה בכניסה ובהיחלצות מתא הנוסעים לוותה בתחושת התכווציות ספסטיות של המעי ולכן, דגש רב הושם על נוחות השימוש עבור הנהג ומתכנני האוורה דאגו כי מרחב יהיה בשפע. הפעם הנהגים לא יאלצו להתגמש ולהתקפל בכדי להתיישב מאחרי ההגה מבטיחים. אפקט הנוחות אותו משווקת לוטוס עם המכונית, מאופיין גם במבנה מחוזק סביב תא הנוסעים המציע במקביל לחלל מכובד, גם "אמבטיית אלומיניום" שבמקרה תאונה תספוג את המכה בצורה אופטימלית.

"במבט לעתיד, אנו נמשיך לפתח ולייצר מכוניות ספורט קלות ומהירות המאפיינות את מגמת החברה. יש לנו מחוייבות כלפי הלקוחות וגם כלפי התנאים המשתנים בעולמנו. נושא איכות הסביבה נמצא גם הוא בראש סדר היום של החברה". כך אומר מייק קימברלי, נשיא החברה.

האוורה תיוצר במפעל החברה במזרח אנגליה, אך מתוך התחשבות באקסקלוסיביות ויוקרה מספרה יוגבל ל-2000 יחידות בשנה. השקתה תהיה רק באביב 2009, עד אז יסתיימו כל תהליכי הפיתוח. עבור לוטוס מדובר בצעד חשוב, בעיקר לנוכח ציון יום הולדתה ה-60.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully