וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני אבו ארבע

10.9.2008 / 14:07

מיני משחררת תמונות ראשונות לקרוסאובר קונספט שתוצג בפריז, אשר יוצרה בשיתוף עם 'מגנה-שטייר'. בחזקת 4

עוד באוקטובר האחרון חשפה החברה כי תייעד למיני הקטנה שדות מרעה חדשים, בעיצוב מאוד מיוחד. "חובק עולם" על פיהם. עדיין לא נבחר שם עבורה, אך לפי השמות האחרים המשמשים את דגמי החברה אולי יהיה שמה קרוסמן. בכל זאת, איך שלא מסתכלים עליה, לא בגובה הברכיים כמובן, מדובר במעין הכלאה של קלאבמן מוגבהת.

ממדיה המוזרים משהו, נמתחים על פני ארבעה מטרים ולגובה של 160 ס"מ לערך. בדומה לקלאבמן, גם כאן הדלתות אינן נפתחות באופן סטנדרטי. למעשה, רק שלוש מארבע הדלתות של הקונספט (הנהג ודלתות צד ימין) נפתחות באופן המוכר. דלת הנוסע מאחורי הנהג, נגררת כמו במיניוואן או רכבים מסחריים, מאפשרת גישה טובה ובטוחה יותר למושב האחורי. הדלת החמישית מאחור נפתחת הצידה, לטובת הטענה קלה של ציוד הפנאי.

סביבת הנוסעים לוקחת את 4 יושביה לעולם אחר, תרתי משמע. במרכז הקונסולה מוקם גלובוס תלת ממדי המאפסן בתוכו את כל השימושיות הדרושה לנהג, כולל צג וחריץ התנעה מיוחד בצורת כדור נע שמרגע שהגיע למקומו יכול הנהג להניע את הרכב על ידי לחיצה עליו. אפשרות נוספת ומעניינת, היא פיצול הצג, מבלי לגרוע מהנתונים האינפורמטיבים הדרושים לנהג. האוחז בהגה ממשיך לעסוק בשלו, בעוד שהנוסע יכול למשל לגלוש ברשת עם מקלדת נשלפת. עוד בתא הנוסעים, עוברת תעלה ישירה המחברת בין יושבי המושב הקדמי לאחורי ובתוכה ניתן להעביר מוצרי מזון או כל מיני גשעפטים בכלי פורצלן מיוחדים שיוצרו עבורה.

הקרוסאובר קונספט נעזרת בהנעה כפולה כמובן, אך בשלב זה אין מידע לגבי יחידות הכוח שבסופו של דבר יגיעו לגרסה הסדרתית. כעת אפשר רק לשאול את עצמנו האם מיני תמשיך להבריק גם מחוץ לממלכת האספלט.

שאלת היום: האם יש טעם בייצור גרסת פנאי ושטח למיני?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully