וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רינספיד מציגה: iChange

12.12.2008 / 17:56

בתערוכת ז'נבה שתיפתח בחודש מרץ 2009, תחשוף רינספיד מכונית תצוגה מהפכנית חדשה, ל-1, 2 או 3 נוסעים

סדנת רינספיד השוויצרית, שנחשבת לאחת מיצרניות הרכב הכישרוניות בעולם, מתמחה בייצור כלי רכב רעיוניים ופיתוח טכנולוגיות עתידניות עבור יצרניות הרכב הגדולות. עבורה, התערוכה השוויצרית נחשבת לדבדבן שבקצפת מבין שאר תערוכות הרכב העולמיות. לפני שנה, חשפה רינספיד את הסקובה, מכונית דו מושבית על בסיס לוטוס אליז, אשר מסוגלת לנוע מתחת למים טוב לא פחות מהאופן שהיא מסוגלת לנוע על האספלט.

כעת, בתערוכת ז'נבה 2009, פרי הכישרון של רינספיד נקרא iChange - "אני משתנה" בתרגום חופשי. ה-iChange החדשה מסוגלת לשנות את מבנהו האחורי של תא הנוסעים שלה בהתאם לצורך, כך שהיא יכולה להסיע את הנהג בלבד, או עם עוד נוסע נוסף או אף שניים. כלומר, במצב הרגיל, המבנה הספורטיבי (מבנה טיפה) של ה-iChange מציע תא נוסעים לנוסע יחיד. אולם, כאשר חבריו של זה מעוניינים להצטרף לחוויה, חלקה האחורי של המכונית משנה את צורתו ובעצם חושף זוג מושבים נוסף מאחורי זה של הנהג.

כמו מרבית מכוניותה העתידניות של רינספיד, גם ה-iChange מונעת על ידי מנוע חשמלי שאינו פוגע כלל בסביבה והספקו עומד על 130 קילוואט (174 כ"ס), אך על הביצועים הם אינם מרחיבים. אולם, אלה אמורים להיות טובים מאוד בזכות משקל גוף נמוך מאוד, הודות לשימוש בחומרים חזקים וקלים במיוחד.

את הפרטים המלאים אודות ה-iChange נביא לכם ישירות מתערוכת ז'נבה 2009 כשנבקר שם בתחילת חודש מרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully