וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנטלי משנה כיוון

28.1.2009 / 13:12

היצרנית שתוצרתה נחשבת למזהמת בעולם, עושה סיבוב פרסה. לתערוכת ז'נבה תביא בנטלי את מכונית הביודלק שלה

אין זה קל ונעים בימים אלו לעמוד בראשה של יצרנית 'על' או פאר. הספקות העולים באשר לעתיד הבלתי מזהם, מפשיט מהתכניות כל אפשרות לשלב מנועים חזקים יותר ובעלי נוכחות, כאלה שיגרמו לאיחוד האירופי ולארה"ב לאבד את הכרתם בטרם יחולו כל ההגבלות על שיעור הפליטה. וכל זה כמובן מבלי להתייחס לבעיות שמציב בפני עצמו המשבר הכלכלי. אם נאמין להצהרה, לבנטלי כנראה הפתרונות לאופן בו יש לעשות את הצעד האקולוגי מבלי לאכזב.

בטיזר פרונטלי בלבד, מספרת בנטלי על כוונותיה להעלות הילוך בהגנת הסביבה עם כלי רכב המונע בתרכובת ביו-דלק. האקסטרים קונספט, זהו שמה בשלב זה, היא תוצר של תקופה ארוכה בה עוסקת בנטלי בפיתוח אמצעי הנעה אלטרנטיביים. כבר בתערוכת דטרויט הודיעה שתשכיל לנצל את הקידמה הטכנולוגית בתחום, ואף הבטיחה לחשוף פריצת דרך שטרם נראתה כמותה עדיין.

אולם בניגוד לתחזיות מוקדמות, בנטלי לא תבסס את המכונית הירוקה שלה על פלטפורמה חדשה לחלוטין, אלא תסתפק במעטפת ה-GTC בשינוי קל שבקלים. מאידך, הצהרה אחת בוטה מאוד יוצאת מפיה, וזו נוגעת ליכולותיה של האקסטרים. "המכונית תיבנה סביב אותה מסורת של עוצמה ופאר. אך תהיה זו הפעם הראשונה שמכונית לה מערך ביו-דלק, תרשם בספר כמהירה ביותר בעולם מבין הדגמים הסדרתיים". מעניין, בעיקר כשל-GTC מנוע W12 לו 600 סוסים.

למרות היותה דגם קונספט, בנטלי מתייחסת לאקסטרים כמוצר מוגמר וחתום. אך בכדי לדעת כיצד הוא יראה, וכמובן מה תפיק יחידת הכוח שלו, נאלץ להמתין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully