וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NV200: העתיד המסחרי של ניסאן

25.2.2009 / 10:44

שנתיים לקח לניסאן להבין את העדפות אנשי המסחר האירופים. ה-NV200 ינסה לפתור את הסוגייה הדואלית במכה אחת

לפני שנה ושישה חודשים, החטיבה האירופית של ניסאן שחררה איורים ל-NV200, בהם נחשף כי העיצוב העתידני רומז על המוצר הסופי. זמן קט חלף, והקונספט נראתה בתערוכת טוקיו בלבוש מסקרן. אך מעבר לכל סערת הדמיון שהתחוללה שם, גימיקים רבים נזרקו לאוויר ורבות דובר על מעיין משרד נייד שמחולל במסחרית תכונות של רובוטוריק פשוט, אך פרקטי למדיי.

ומה בתוצאה? היצרנית היפנית חושפת סוף סוף את ה-NV200, כפי שהמציאות תקבל אותו בז'נבה. אלא שבמעבר, הקונספט הבשיל למכונית מסחרית קלה וכפולת שימוש גם למשפחה, וכן לנשיאת ציוד ומטען שאינו עולה על 771 ק"ג. בקנה: שלוש גרסאות לדגם, שני מנועים חסכוניים - בנזין ודיזל, משטח טעינה של ארבעה מטרים רבועים, ודלתות הזזה לגמישות מרבית.

ממדיו מגלים את העומד מאחרי החידושים המרעננים; בסך הכול 440 ס"מ מקצה לקצה, 184 ס"מ גובהו, הרוחב זורע שני מטרים של מקום ושתי שורות מושבים מאחור ממלאות את החלל עם אופציה להושבת שבעה נוסעים. למנוע הבנזין נפח של 1.6 ל', והספק של 108 כ"ס. פופולרי יותר יהיה בוודאי לוגם הסולר, מנוע ה-dCi של רנו בנפח 1.5 ל' ובקרביו 86 כ"ס בלבד. השידוך יהיה לתיבת 5 הילוכים ידנית.

ה-NV200 ינסה להתמודד על שוק אירופי בו שולטות היצרניות המקומיות ולא יהיה לו קל. עבור היבשת האמריקנית, ניסאן מתכננת את שיווקו של ה-NV2500 גדול הממדים שהוצג בתערוכת דטרויט האחרונה. אלינו, גם כן אמור להגיע ה-NV200 ובעיקר לאור הצלחת הלרגו והסרנה בעבר. מיבואנית ניסאן לישראל חברת 'קרסו' נמסר לוואלה! רכב כי הנושא נמצא בבדיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully