וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 שנות מאסר לנהג שפגע וברח

ירון אדרי

26.5.2009 / 15:54

ביהמ"ש גזר עונש חמור במיוחד על אלישע לוי, שהרג את רוכב האופניים בועז לחובר באוגוסט האחרון, תחת השפעת סמים

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (שלישי) 7 שנות מאסר בפועל על אלישע לוי (44), באשמת הריגתו של רוכב האופניים בועז לחובר בחודש אוגוסט האחרון. לוי פגע בלחובר סמוך לצומת רופין על כביש 4, ונמלט מאיזור האירוע. שעות ספורות אחר כך, נתפס על ידי המשטרה לאחר שניקה את ריכבו ששמשתו נופצה, והחליף בגדים בנסיון לטשטש עקבות, אך הודה במעורבותו בתאונה. בחקירתו, נמצאו בדמו שרידי הירואין, וכן תחליפי סם ומשככי כאבים.

בהליך שיפוטי מהיר יחסית, נקבע היום גזר דינו של לוי באשמת הריגה והפקרה לאחר פגיעה. בנוסף למאסרו בפועל, גזר עליו השופט זכריה כספי 15 שנות שלילה שיכנסו לתוקף ברגע שחרורו, 18 חודשי מאסר על תנאי למשך 3 שנים, וכן 15 אלף שקלים פיצוי למשפחת ההרוג. בגזר הדין, ציין השופט כי לוי המכור לסמים קשים, נהג בהשפעתם למרות שידע כי אסור לו לעשות זאת. לחובר, בן 33 במותו, הותיר אחריו אישה ותינוק שנולד חודש וחצי לאחר התאונה.

לאחר מתן פסק הדין, התפרעו בני משפחתו של לוי בבית המשפט, כך מוסרת כתבתנו לענייני משפט עדי שמחוביץ. "הוא מכור ומותר לו להשתמש במתאדון. הוא בחיים לא פגע בזבוב, לשופטים אין רחמנות", אמרו בזעם. אלמנתו של לחובר, עידית, ציינה כי "שום עונש לא מקל ולא יכול לנחם. אני מקווה שמשהו במדינה יזוז כי מי שעולה על הכביש בזמן שאסור לו לעלות על הכביש צריך להרחיק אותו מהחברה. זה לא משנה אם הוא הרג מישהו או לא".

מעמותת 'אור ירוק', נמסר בתגובה לוואלה! רכב: "נהג שעולה לרכב כאשר הוא מסומם והורג אדם חף מפשע, משול לרוצח. העונש שהטיל היום בית המשפט חייב להיות עונש המינימום המוטל על עבריינים מסוג זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully