וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבדקי צרכנות: האינסייט מאכזבת

1.7.2009 / 11:16

מגזין הצרכנות האמריקני בחן 22 כלי-רכב חדשים לצורכי דירוג וקבע: האינסייט במקום אחד לפני הסוף. פולקסווגן ג'טה במקום ה-1

כטבען של מהפכות, קיים תמיד הסיכוי שהתוצאה לא תעלה בקנה אחד עם הבדלנים. אמנם הונדה היא חברה עממית ומאורגנת, אך ספק אם ראשיה היו בכוננות ספיגה לאור תוצאותיו של מגזין הצרכנות האמריקני 'קונסיומר ריפורטס', לפיו נקבע: הונדה אינסייט - ההיברדית המשפחתית, היא ההונדה הגרועה ביותר שנבחנה בשנים האחרונות על ידי צוות המהנדסים במגזין.

האינסייט ספגה מהלומות בכל סעיף רלוונטי, המעמיד אותה כתף אל כתף מול מתמודדות אחרות בקבוצת הפנאי והמשפחה. על פי הדירוג, נדמה היה שהאינסייט מסוגלת להאפיל על מתחרותיה רק בסעיף אחד – צריכת הדלק, שם השיגה ממוצע של 17 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. ואכן בשאר המקרים, עמדה בצילן חסרת אונים.

לפי ניקוד המבחנים עולה, כי הנוחות לנוסעים בה אינה מרשימה, כמו גם האחיזה, ואיכות החומרים לוקה בחסר. היא רועשת, תאוצתה עייפה, ושאון הכביש נוכח בתא הנוסעים במהלך הנסיעה באופן מוחשי. בסיום אותם מבחנים גרפה האינסייט 54 נק' מרביים, כשתחתיה סוגרת את הרשימה הדודג' קאליבר עם 49 נק' בלבד. יחד עם זאת, האינסייט הייתה המכונית היחידה שלא הומלצה על ידי המגזין באופן אבסולוטי.

לאינסייט מנוע בנזין ארבעה צילינדרים קטן-נפח לו 1.3 ל' ו-98 כ"ס. השידוך החשמלי הוא ליחידה המנפקת 13 כ"ס ממנוע עזר חשמלי והשידוך הוא לתיבה רציפה בת שבעה יחסי העברה. פרט להישג הבודד בסעיף התצרוכת, נרשם לזכותה גם נפח תא-מטען מכובד אולם היו לה אלו נחמה פורתא לעומת מגילת המגרעות.

את ההונדה ההיברידית, זכינו להכיר מקרוב בהשקתה בחו"ל, וגילינו מכונית שלא צפויים לה חיים קלים. לאחרונה היא עשתה עלייה גם לישראל, ובימים אלו עורכים ביבואן סדנאות הכשרה לנהיגה ברכב. בקרוב נפרסם כאן בוואלה! רכב מבחן ישראלי לאינסייט ונבדוק בשנית את רשימת התלונות של ה'קונסיומר ריפורטס'.

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully