וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למזרטי יש קבריולה חדשה

24.8.2009 / 13:28

יצרנית הרכב האיטלקית תחשוף בפרנקפורט את הגרנקבריו - ארבעה מושבים, 438 כ"ס ובלי הגג. השמיים מחכים לכם

מזרטי משלימה עוד נדבך באבולוציה הנוכחית שלה עם הוספתה של גרסה פתוחת גג לגרנטוריסמו אשר תזכה לכינוי המותאם - גרנקבריו. מכונית זו היא השלישית במספר במתכונת העכשווית במזרטי הכוללת בנוסף לשתי גרסאות אלה גם את הקוואטרופורטה, להוציא כמובן את דגם ה'על' MC12. על עיצובה של הקבריו החדשה חתומה סדנת פינינפרינה היצירתית.

משמעות הדגם החדש עבור היצרנית ממודנה, מקום הולדתה, גדולה. מאז שנות ה-60 המאוחרות, ייצרה מזרטי מכונית קבריולה מרהיבות. נבירה קצרה בהיסטוריה מעלה כי זו תחבור לשורה של מכוניות מיתולוגית כגון ה-1950 ספיידר AG6, המיסטראל והספיידר מ-2001 שהשיבה את היצרנית לגבולותיה של ארה"ב לאחר שנים של היעדרות מאחד השווקים החשובים ביותר עבורה.

מזרטי ממאנת לחשוף פרטים מוחלטים אודות מכלוליה של הגרנקבריו, אך כן מפרטת את הסעיפים העיקריים. משקלה קרוב לשני טונות (אפילו עם גג בד) ואת מנוע ה-V8 שמצא מקומו בחזית היא משכה מהגרנטוריסמו S. נפחו עומד על 4.7 ל' והספקו 438 כ"ס ב-7,000 סל"ד. אגף התמסורות יציע זן אוטומטי תוצרת ZF עם תפעול מגלגל ההגה המחלק שבעה יחסי העברה ולחובבי המצמד קיימת תיבה ידנית עם שישה הילוכים.

לאור הייחוס המשפחתי הקרוב לגרנטוריסמו S, סביר גם שהביצועים יהיו פחות או יותר שווים לאחר שקלול תוספת המשקל. את המיאוץ ל-100 קמ"ש היא תסיים בפחות מ-6 שניות ומהירותה המרבית תעבור את ה-300 קמ"ש ללא בעיות מיוחדות. המחיר לבטח יהיה גבוה יותר וצפוי לנוע בין 90 ל-100 אלף פאונד, שהם כ-650 אלף שקלים לערך לפני מסים. אנחנו נוכל רק לחלום עליה ולרייר, בעיקר אחרי שנדווח לכם עליה מפרנקפורט.

מזרטי גרנקבריו. אתר יצרן
מזרטי גרנקבריו/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully