וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה חוגגים 50 במיני

26.8.2009 / 10:42

מיני מציגה מהדורת קופה לקופר S המודרנית לציון יום השנה ה-50 להולדתה. את האירוע היא תחגוג עימה בפרנקפורט

מיני חוגגת השנה חצי מאה להולדתה, והיום הוא היום הרשמי בו נחשפה בפני גופי התקשורת לפני 50 שנה - 26.8.1959. ציון דרך שכזה מצריך מהם לשלוף אלמנט מהפכני מאגף האומנות ולהלן התוצאה – מיני קופר S קופה קונספט (גג-קשיח). את הופעתה הראשונה (ואולי היחידה) תעשה המיני קונספט בתערוכת פרנקפורט הקרובה, כנראה עם עוד שלל הפתעות לצידה שמכינים בהדרגה אצל בעלת הבית ב.מ.וו.

הקופר קופה קונספט נשארת נאמנה למקור בחזותה המוכרת, אך כאן סידור הושבה מיועד לשני אנשים בלבד. כדי לעכל את האפקט המשונה הזה החורג מכל מיני שהוצגה בעבר, זולת המונטה-קרלו שהייתה אף יותר מוזרה, מגבים בחברה עם אפשרויות מגוונות לאבזור ולהתאמות כאלו ואחרות. החשובה מכל היא היכולת לבחור בכל מנוע קיים בשורותיה של היצרנית – ממנוע צנוע בהספקו עם 90 כ"ס וכלה למוגדשת העל בנפח 1.6 ל' עם 211 כ"ס ו-30 קג"מ מהדור האחרון ממחסני 'ג'ון קופר וורקס' המאיצה בה ל-100 קמ"ש בפחות מ-6.7 שניות.

המבנה של המיני הונמך בכמה מילימטרים בלבד – מה שניכר בפרט באיזור החזית הרכון כמעט בצורה מוגזמת לעניות דעתנו. החישוקים הגדולים הורחבו כדי להחצין את ההשפעה הויזואלית שלה על במות התערוכה, וכך גם הצביעה הכחלחלה המיוחדת המעטרת את גופה. את הקופה קונספט לבית מיני נוכל לבחון מקרוב בתערוכה הגרמנית. אולם חוויות נהיגה מרתקות מהמותג הבריטי הוותיק יישארו בגדר חלום, היות ואין כוונה לשלוח אותה לייצור סדרתי בעתיד הקרוב.

גם בארץ מציינים היום את המאורע החגיגי, עם מבצע מכירות מיוחד שהחל הבוקר באולם המכירה המרכזי של יבואנית מיני לישראל 'קמור' בתל-אביב. (יש אפילו עוגה). במסגרתו חילקו ועיטרו אמש נציגי היבואנית בעזרת אלפי בלונים בעלי מכוניות מותג מיני באיזור המרכז הנושאים את הכיתוב "איזה יום הולדת. זו מיני". שיהיה במזל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוגגים 50 למיני בישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully