וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוסאובר חדש למיצובישי

ירון אדרי

29.10.2009 / 10:12

היצרנית היפנית תציג אח קומפקטי לאאוטלנדר מבוסס על דגם הקונספט CX שיכוון לסגמנט הג'יפונים

בעלי טויוטה ראב 4 ופולקסווגן טיגואן שימו לב. בחודש פברואר הקרוב תשיק מיצובישי את התוצר שלה לסגמנט רכבי הפנאי הקומפקטיים. הרכב שבשלב זה מסתפק באיור ובשם 'קומפקט קונספט', יושק בתחילה ביפן ואחר כך בשאר העולם כשאת הופעת הבכורה האירופית יערוך בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ.

הבן המתהווה של מיצובישי מבוסס על דגם הקונספט CX שהוצג ב-2007. זה חולק פלטפורמה עם הלנסר וכן את מראה 'מטוס הקרב' של האיבו בחזיתו. מיצובישי לא מפרטת יותר מידי בשלב זה ורק רומזת ששטח לא יהיה בלקסיקון שלו. למעשה, תנסה החברה לצמצם את הדימוי המסוקס שנוצר לה בהתבסס על יכולות הפאג'רו וההצלחה במירוצי הדקאר לטובת דימוי סביבתי יותר. בעניין זה, רק לאחרונה הציגה מיצובישי בתערוכת טוקיו את ה-PX MiEV קונספט, קרוסאובר היברידי שצפוי לרדת מפס הייצור הסדרתי בעוד כשלוש שנים כדור הבא לאאוטלנדר.

הגעתו של הקומפקט קרוסאובר לאירופה, תסלול בוודאי את דרכו גם אלינו בישראל שכן הסגמנט אליו הוא משתייך זוכה כאן לפופולריות גדולה. מחברת כלמוביל יבואנית מיצובישי, טרם נמסרו תוכניות השיווק אצלנו. כמו כן, יתכן ושיתוף הפעולה של מיצובישי וקונצרן PSA (פיג'ו סיטרואן) עם לאאוטלנדר, יוליד גם את הדגם החדש תחת המותגים הצרפתיים עם חזית מעט שונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully