וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתית גדולה חדשה ל-MG

26.11.2009 / 9:02

היצרן הבריטי בבעלות SAIC שולח לייצור את המשפחתית הגדולה MG6 כחלק מתהליך שיקום עצמאותו. אצלנו בשנה הבאה

MG, יצרנית הרכב הוותיקה מבריטניה אשר נמצאת כיום בבעלותו של תאגיד SAIC הסיני, עדיין לא אמרה את המילה האחרונה. השבוע היא הציגה בתערוכת הרכב בסין (Guangzhou) גרסת יצור למשפחתית גדולה חדשה שלה, ה-MG6. זהו הדגם הראשון מקבוצה זו שעולה לפס הייצור מטעם MG, מאז ה-SV הכוחנית בשנת 2002 שמצאה את מרבית עיסוקה בקריעת מסלולי מירוץ. אולם כעת, נראה כי למרות כל הרעות הפוקדות את היצרנית בת ה-85, בכיריה בכל זאת מייעדים לדגם החדש עתיד גלובלי החל מהשנה הבאה.

ה-MG6 תיוצר בראשית חייה במפעל לינגאנג הסיני, ורק לאחר מכן תשוגר אל המתחם המיתולוגי של רובר בברמינגהם שכיום מופעל על ידי SAIC וחברת משנה. המפרט המודרני לכאורה טוען למרכב פסטבק ואופציה תאורטית לגרסאות קרביות יותר בהופעתן לדגמי המשפחה הבסיסים, שיוצעו ללקוחות בסין ובבריטניה. על כמות שתעזוב את רצפות הייצור טרם הוצהר, אך המכללים מתחברים לתמונה די מגובשת הן בהיבט הוויזואלי והן בהיקף המכאני שהוכנס למכונית ביחס לשנים עברו.

על פי הממדים שפורסמו, היא תסופח ללא קשיים נראים לעין לקבוצתה הרלוונטית; אורכה כ-4.7 מ', הרוחב 1.82 מ' והגובה 1.48 מ', כלומר קצת יותר גבוהה ורחבה ממאזדה 6. בחזית ישכנו מנועים וותיקים מסדרות ה-K הידועות של רובר בנפח בינוני של 1.8 ל', הנעים בין 135 ל-160 כ"ס (מוגדש טורבו) ובשידוך לתיבות ידניות חמישה הילוכים או אוטומטיות עם ששה יחסי העברה.

חשוב לציין כי על אף הדמיון לתאומת הסאלון הסינית Roewe 550 המבוססת על רובר 75, ב-SAIC עושים מאמץ ליצור בידול מובהק בין הדגמים כדי שרוכשי רובר יחזרו למותג דרך מכונית שחזיתה נושאת את הכיתוב MG ולא סימול מעורפל או זמני.

בחודש מרץ 2009 הושק מותג MG בישראל על ידי הזכיינית חברת 'דוד לובינסקי'. במועד זה הוצהר על תכנון לשווק את דגם ה-550 בישראל וכעת נמסר מהיבואנית כי גם ה-MG6 תמצא דרכה אלינו באמצע 2010.

MG6. אתר יצרן
MG6/אתר יצרן

.

  • עוד באותו נושא:
  • mg
  • סאיק
  • saic

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully