וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנצ'יה + קרייזלר = ?!

24.1.2010 / 9:03

פיאט טוענת שעד סוף שנת 2010 קרייזלר ולנצ'יה תהיינה כמותג מאוגד תחת קורת-גג משותפת. מנכ"ל פיאט: "האחת תשלים את השנייה"

קרייזלר ולנצ'יה תהיינה כאחת עד סוף השנה. כך עולה מדבריו של מנכ"ל פיאט סרג'יו מרצ'יונה באחד מטקסי התעשייה שנערכו השבוע באירופה. אחרי שהקונצרן האיטלקי נגס ב-20 אחוזים ממניותיה של קרייזלר, תשומת הלב מופנית למותגים בעיתיים, ולנצ'יה נמצאת על הכוונת כמועמדת רצינית להתמזג עם החטיבה האמריקנית, מאחר ואיננה מייצרת רווח כבר שנים ארוכות ולמעשה ירדה מגדולתה.

כדי לקבל המחשה ויזואלית כיצד נראית לנ'ציה תחת מותג קרייזלר, הביטו אל התמונות. אם עקבתם בזמן האחרון אחרי המותג האיטלקי, לא תתקשו לעמוד על זהותה של המכונית המסוגננת לצד הדוגמנית הנאה בתערוכת דטרויט - זוהי הדלתא שהוצגה אשתקד. על הגריל הושתלה תרכובת האותיות של הנרכשת האמריקנית ופיאט מכנה את השעטנז כ"קונספט מרמז" לקראת האיחוד המיוחל. השאלה היא, מי בדיוק מייחל לנישואין לעיל ולמה זה טוב?

מרצ'יונה אומר שיש הגיון בדבר כי "יש חוסרים בתוך קוויהן של שתי המשפחות, ולכן איחוד בין המותגים יביא לכך שתתמלאנה השורות". עוד הוא מציין כי באירופה ללנ'ציה אין כמעט שום דגם חדש להוציא הדלתא שהוצגה ב-2008 ומכאן שאין מניעה להתמזגות. הדלתא ה"אמריקנית" תימכר כנראה בארה"ב לאחר שפיאט תחל לשווק כלי-רכב באמריקה, אולם המכונית תמותג כאחד מדגמי קרייזלר. "בואו נעמיד דברים על דיוקם. לא יהיה פה שום קונפליקט. אני לא מתכוון למכור מכוניות של לנצ'יה בארה"ב", מדגיש מנכ"ל פיאט.

לחובבי לנצ'יה הידיעה הזאת איננה מבשרת טובות. המותג האיטלקי הקלאסי שמאבד את נדבכיו בשנים האחרונות מוטמע בתוך חטיבה אמריקנית שנמצאת בהליכי שיקום. כל ניסיון לעורר בה את התכונות האיטלקיות המיוחדות, נראה כעת רחוק מתמיד, חבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully