וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולו מטפסת למעלה

21.2.2010 / 10:17

קצת אחרי ה-GTI חושפת פולקסווגן את הקרוס-פולו, גרסת פנאי רכה ומאופרת לסופר-מיני שאוהבת לשחק בחולות

פולקסווגן קרוס-פולו אינה מכונית חדשה לגמרי אלא מחודשת, על בסיס רעיון שהוצג לפני כמה שנים באירופה ובעולם. היא נמכרת בפרט ביבשות בהן דרכים קשות למעבר כגון אפריקה שם יש צורך בכלי-רכב מסוג זה, אולם לאחרונה ישנם דיבורים כי לא מן הנמנע שתזלוג גרסת המיני-שטח לסופר-מיני גם לארה"ב ולאירופה לסוג של נישה אופנתית במסגרת השקת הדור החמישי וחשיפת הפולו GTI; שתיהן תעמודנה על במות היצרנית בתערוכת ז'נבה.

ההבדלים בין הקומפקטית לאחותה המוגבהת מוגבלים לחבילה חיצונית מסוקסת לכאורה, ולמרווח גחון משופר. פריטים כמו חישוקים בקוטר 17 אינטש, פגושי ומגני דלתות וגחון נכללים כסטנדרט כדי לגבש את הנישה עבורה. עוד בנמצא פנסי ערפל בולטים, קשתות גלגלים מוגבהות, מסילות על הגג ותא נוסעים המכיל מושבי ספורט במספר גוונים וכך גם לחיפויי הדפנות. לחידוד התחושה הכניסה פולקסווגן מעטה עור (הגה, ידית הילוכים) וכיסתה את הדוושת באלומיניום.

מבחינה מכאנית השינויי הגדול הוא במרווח הגחון – עוד 15 מ"מ וסדרת מנועים חסכוניים בחזית. שישה מהם ימצאו את דרכם לקרוס-פולו בחלוקה לשלושה מנועי בנזין ושלושה מונעי דיזל, עם אופציה לתיבה רובוטית DSG כפולת מצמד בת שבעה הילוכים בחלק מובחן מהדגמים. ההספקים ינועו בין 70 ל-105 כ"ס בסיוע טכנולוגיות ה-TDI ו-TSI של הקונצרן, אגב מופחתות CO2 בהתאם לתקנות החדשות בעולם.

בניגוד לשנים עברו, תנסה פולקסווגן לשווק את המכונית גם באירופה המרכזית ובארה"ב כדי להרחיב את אחיזתה של הפולו בעולם. מיבואנית פולקסווגן לישראל צ'מפיון מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי נשקלת מידת הרלוונטיות של דגמים אלה לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully