וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה ממשיכה להתחדש

22.2.2010 / 9:50

חושפת איור ראשוני לדור הבא של המשפחתית הגדולה מג'נטיס. בכורה בתערוכת הרכב של ניו-יורק באפריל, לאירופה רק ב-2011

קיה מג'נטיס מעולם לא זכתה להכרה הראויה לה, אפשר כי נשכחה בצילן של האירופיות והייתה האחרונה במשפחה לזכות בטכנולוגיות העדכניות בעקבותיה של הסיד. אולם, על פני השטח נראה כי בחצי השנה הקרובה עלולה הרוח לשנות כוון לטובתה, מאחר והחברה הבת של יונדאי תחשוף את הדור החדש למשפחתית הגדולה (אופטימה בארה"ב) שתעלה על קודמתה בכל ההיבטים.

קיה חושפת את האיורים הרשמיים הראשונים של המג'נטיס, ועל פי ההשפעה האופנתית מאירופה היא מאמצת את הקווים המוכרים כמו למשל של הסיטרואן C5, במיוחד באזור האחוריים והתקרה הקמורה. הפרונט לובש את אותם הסממנים הקיימים בפורטה ובסורנטו על פי הוראותיו של פיטר שרייר, מעצב העל הגרמני שעבר לחברה לפני כמה שנים אחרי קריירה מפוארת בקונצרן פולקסווגן.

המג'נטיס תהיה גדולה מהדור היוצא כמעט בכל הפרמטרים, לרבות בבסיס הגלגלים (2.72 מ' בנוכחי) שיצמח בכמה ס"מ בריאים. בחזית ישכנו מנועי טורבו-דיזל ובנזין מהסדרות האחרונות בנפחים של 2.0 ועד 2.4 ל' (אירופה) ובהספקים משוערים שינועו בין 140 ל-200 כ"ס. למנועים תשודכנה תיבות אוטומטיות שישה הילוכים.

פרט לכל הנתונים המלאים, נאלץ להמתין לחשיפת הדגם שתיעשה בתערוכת הרכב בניו-יורק בחודש אפריל. בארה"ב יחל שיווקה מייד לאחר מכן, ולאירופה היא תגיע רק בתחילת שנת 2011. היבואנית לישראל 'ריי מוטורס' מוסרת לוואלה! רכב כי השיווק אצלנו יחל ברבעון השני של 2011.

קיה מג'נטיס 2011. אתר יצרן
קיה מג'נטיס 2011/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully