וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי R8 פתוחה לשיפורים

23.3.2010 / 12:10

החברים בסדנת ABT לקחו את ה-R8 ספיידר וציידו אותה באריזה שרירית. עם 600 כ"ס בקנה, נקווה שגם הגג המתקפל מחוזק

ארבעים שנות שיפורים לא ידירו את ה-ABT מאף מוצר גרמני, לא פולקסווגן ובטח שלא אודי. הסדנה הגרמנית הנחשבת לבת-ברית בקונצרן, החליטה שעבר מספיק זמן מאז הושקה ה-R8 ספיידר V10, ועל כן הגיעה העת לקצת טכנולוגיה, קוסמטיקה, עיצובי כנפיים מופרעים וכמובן חישוקים ענקיים ליציאות בערב שבת בברלין.

הסדנה המהוקצעת שאת מלאכתה יודעת היטב (פרנטרנית במירוצי הלה-מאן וה-DTM) מספרת על עיכובים לאורך המיזם באיתור קיט משדרג לספיידר, כך שיהיה מובדל מכל יתר הסטים שהיא מייצרת למכוניות האחרות. את ה-R8 קופה היא מכירה מבורג ועד שסתום, ואת ביצועיה מיקסמה בכמה מועדים (כולל שיפור ל-700 כ"ס). אז מה יש לה בשרוול עבור פתוחת-הגג?

במנוע ABT לא מתעסקת, פרט לתוכנות ניהול וכדומה. כמה טוויקים קטנים והנה נחלצים משם עוד עשרות כוחות-סוס. היחידה המרכזית של ה-R8 ספיידר בנפח 5.2 ל' משחררת כאן דרך עשרה צילינדרים הספק של 600 כ"ס, שזו עלייה צנועה למדיי מ-525 כ"ס, ואלה מועברים דרך תיבת הילוכים מסוג 'R טרוניק' כפולת מצמד עם שבעה יחסי העברה.

הספיידר של ABT מאיצה ל-100 קמ"ש ב-3.8 שניות, ומהירותה המקסימלית כ-320 קמ"ש. הסדנה מנצלת כאן את מומחיותיה בנושא אחיזה ובלימה ומתקינה לספיידר מערכת מתלים מושחזת המורכבת בתפירה מושלמת למרכז הכובד של המכונית כדי להקנות לה ביצועים לעילא. תוספות מסורתיות של ABT להופעה החיצונית מודגשים על ידי פגושים מעובים וחיפויים אווירודינמיים, כולם אגב ארוזים בסיבי-פחמן להפחתת משקל.

המחיר לחבילה של ABT נאמד בכמה עשרות אלפי-יורו, אך זו תשוחרר רק בעוד מספר חודשים לקראת הקיץ (בכל זאת, רודסטר פתוחה). אבל אם כבר שילמתם 2 מיליון שקלים על ה-R8 ספיידר, כנראה שלא תהיה לכם בעיה לרכוש את הסט המדובר.

אודי R8 ספיידר מסדנת ABT. אתר יצרן
אודי R8 ספיידר מסדנת ABT/אתר יצרן

.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully