וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנועי אנדורו חדשים בהוסקווארנה

12.1.2011 / 9:00

קמור יבואנית הוסקווארנה לישראל, מרחיבה את היצע אופנועי האנדורו המקצועיים עם שני כלים חדשים, ה-TE449 וה-TE511

זמן לא רב לאחר שנחשפו בעולם, שני אופנועי אנדורו מקצועיים מהדור החדש של הוסקווארנה עושים עליה. שני הכלים החדשים מבוססים על אותה שלדה דקיקה שבקצותיה מתלים מהמדף העליון. מלפנים הם חמושים במזלג מבית קיאבה בקוטר 48 מ"מ ובמהלך של 300 מ"מ ומאחור השניים מצוידים במתלה אחורי חדש (קיאבה, 300 מ"מ) שנקרא בהוסקווארנה CTS (Coaxial Traction System).

על ידי שינוי מיקום חיבורי הבולם וחיבורו מעל לזרוע האחורית בלינק כפול המשנה את זוויתו יחד עם גלגל השיניים בתיבת ההילוכים, הוסקווארנה מצהירים על שיפור משמעותי ביכולת ההצמדה של הגלגל האחורי בתנאי שטח קשים וכן לשיפור חשוב במרווח הגחון. עוד במשותף לכלים, משקל כללי נמוך של 108 קילוגרם, מרכז כובד משופר הודות לתכנון חדש לגמרי והזזת מכל הדלק ממקומו המסורתי על מרכז האופנוע ומטה, מושב ארוך נוח יותר, מצמד הידראולי מתוצרת ברמבו, בלמי ברמבו (260 מ"מ מלפנים, 240 מ"מ מאחור) ומתנע חשמלי. שני הכלים מגיעים בעיצוב חדש שכולל לא רק פלסטיקה חדשה, אלא גם מסכה חדשה, זנב מחודד יותר ועוד.

השוני נוגע ליחידת הכוח של השניים שמוצאן באימא ב.מ.וו. כמו שמו, ה-TE449 מצויד במנוע סינגל בנפח 449 סמ"ק מקורר מים ומוזרק דלק (קיהין). אצל האח הגדול יותר, נמצא מנוע דומה בתכונותיו, אך נפחו של זה עומד על 480 סמ"ק, הוא מיועד לטגוריה הפתוחה ואמור להציע כוח וגמישות עדיפה לאורך כל רצועת הסל"ד. שני הכלים מציעים לרשות הרוכב גם בחירה בשתי מפות הצתה, אחת לתפוקת כוח מוחלשת (כ-41 עד 44 כ"ס) ושניה חזקה ופראית יותר (בין כ-54 ל-57 כ"ס).

מחירם של שני הכלים החדשים יעמוד על כ-85,000 שקלים והרוכש יקבל את אלה עם שני סטים של מפלטים - הראשון מיועד לשימוש כביש חוקי (תקן יורו 3) והשני, הכולל צנרת מלאה ודוד עשויים טיטניום מבית אקרפוביץ' לשימוש מירוץ ללא תוספת תשלום.

הוסקווארנה TE5112. קובי ליאני
הוסקווארנה TE5112/קובי ליאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully