וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את מרצדס C קלאס קופה

ירון אדרי

14.2.2011 / 11:26

מרצדס חושפת את הנשק שלה מול ב.מ.וו סדרה 3 קופה ואודי A5. ה-C קלאס קופה תוצג בז'נבה ואלינו היא תגיע בחודש מרץ

אם עד היום לא ממש הצלחתם לעקוב אחר כל הדגמים והשמות של מרצדס, אולי ה-C קלאס קופה החדשה תצליח לעזור לכם קצת. היצרנית מגרמניה חושפת אותה כעת, מעט לפני הופעת הבכורה שלה בתערוכת ז'נבה, עם הכוונת על מי שעד כה פזל בעיקר לכיוון המתחרות ב.מ.וו סדרה 3 קופה ואודי A5. הנציגה החדשה תמלא את החלל שהותירה ה-CLK והיא תמלא גם את מקומה של ה-CLC.

המעבר לשתי דלתות (גדולות) בגרסת מרכב זו גררה אחריה קיצוץ של 4.1 ס"מ בגובה כדי לשוות לקופה מראה ספורטיבי מתבקש. מאחור, נמתח הגג כמעט עד לקצה עם קורה C צרה. חשוב לציין כי הקופה נעזרת במראה המעודכן של ה-C קלאס שהתחדש לפני כחודשיים, עם תוספות נדרשות עבור מי שטעמו האישי נוטה יותר לכיוון הגרסה החצופה. שינויים באותה הרוח נעשו כמובן גם בתא הנוסעים.

שיווק ה-C קלאס קופה יציע חמישה מנועים, שניים דיזל ושניים בנזין, כולם מתוייגים כשייכים לסדרת ה-Blue EFFICIENCY הידידותית לסביבה. בגזרת לוגמי הסולר מדובר במנוע ה-2.2 ל' שיפיק 170 כ"ס בגרסה אחת או 204 בשנייה. מנוע הבנזין 1.8 ל' יוצע אף הוא בשתי גרסאות הספק עם 156 כ"ס באחת או 204 בשנייה. בפסגת ההיצע יעמוד מנוע ה-3.5 ל' V6 שיציע 306 כ"ס. תיבת ה-7G טרוניק האוטומטית תוצע בכל המנועים כאשר תיבת שישה הילוכים ידנית תוצע אף היא למעט בשני מנועי הבנזין האחרונים. על פי השמועות, בתערוכת ניו יורק בחודש אפריל תושק גם גרסת ה-AMG.

ה-C קלאס קופה תוצג לראשונה בתערוכת ז'נבה כאמור בתחילת חודש מרץ. שיווקה באירופה צפוי להתחיל בחודש יוני ואילו ארה"ב תקבל אותה בספטמבר. אלינו היא צפוייה להגיע עם תחילת השיווק באירופה בחודש יוני כפי שמסרה לוואלה! רכב היבואנית לישראל חברת כלמוביל, אולם בשלב זה טרם נקבעו הדגמים והמחירים.

מרצדס C קלאס קופה. אתר יצרן
מרצדס C קלאס קופה/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully