וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזוקי זורחת בז'נבה

7.3.2011 / 7:25

חשפה בז'נבה את המהדורה הספורטיבית הרעיונית לסופר-מיני השובבה. בתפריט: קוסמטיקה פראית, תיבה ידנית וצמיגים רחבים

אחרי טיזרים חלקיים ותמונות חשוכות, סוזוקי חשפה במסגרת תערוכת הרכב בז'נבה את הסוויפט S קונספט – הגרסה האנרגטית והצעקנית לסופר-מיני היפנית. ממש כמו בדור האחרון שהתהדר בסוויפט ספורט עליזה עם כ-125 כ"ס, כך יהיה גם בדור הנוכחי (שהושק לאחרונה בישראל), להבדיל התכונות המשודרגות. החברה תמצב לדגם השגרתי אחות משופרת המותאמת לרוח הקרבית של חטיבת הספורט של המותג, ותשווקה כנראה לקראת 2012.

עיצובה החיצוני של הסוויפט נעשה בהשראת קבוצות המירוצים ממסגרות הראלי, כשגולת הכותרת הגוון הצהוב הזורח - Lightning Pearl Yellow וצמיגיה הגדולים -225/45/18. לדברי החברה, עוקבת ה-S קונספט אחר מונח דינאמי המכונה MSE – ראשי תיבות ל-more sporty and exciting. בהשוואה לסוויפט שיוצאת את המפעל השינויים המבניים בולטים יותר מהמידות הבסיסיות (אורך 3.89 מ', בסיס גלגלים 2.43 מ'), שכן המכונית הונמכה בכ-3 ס"מ והורחבה (כנפיים ופגושים) בעוד 6 ס"מ ל-1.76 מ'. תא הנוסעים עמוס במרכיבים אופיינים כמו מושבי באקט (רקארו), ידית הילוכים ספורטיבית ועוד.

סוזוקי אינה מפרסמת בשלב מוקדם כל-כך איזה מנוע ישכון בחזיתה של ה-S. אולם, הערכות ודיווחים של כלי-התקשורת בז'נבה מספרים על חטיבת בנזין בנפח 1.6 ל' (ללא טורבו) המפיקה כ-140 כ"ס בקירוב, בשידוך לתיבה ידנית עם שישה יחסי העברה. מכאן עולה איפוא כי פולקסווגן (המחזיקה נתח של 20 אחוזים מסוזוקי) עדיין אינה בתמונה והחברה תמשיך לבסס את מכלליה מתוך מסדרונות הבית.

האם הסוויפט ספורט תגיע הפעם לישראל? קודם נמתין לגרסת הייצור הסופית לקראת השנה הבאה, ואז נלקט תשובות אודות האפשרות הדמיונית הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully