וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולוו רומזת על S80 הבאה

21.4.2011 / 16:28

גרסת קונספט יוניברס של וולוו טומנת בחובה את עיצובי המחר של היצרנית משוודיה. הסקנדינבים מתלהבים, הסינים מתרשמים

"שפת עיצוב סקדניבית עומדת מאחרי יחס אוהד כלפי הסביבה ובני-האדם", כך מתארים בכירי וולוו את קונספט יוניברס שמוצגת כעת בתערוכת שנגחאי. כמו הרבה מהדורות ראווה, השוודית הכסופה הומצאה להדק את קווי הדמיון של מכוניות העתיד של המותג המשפחתי ואם לשפוט על פי סגן נשיא מחלקת העיצוב בוולוו פיטר הארבורי, יש בה יותר משבכות יפות. "בדיוק כמו כל מוצר יוקרתי ואיכותי, העיצוב מרגש, אלגנטי ומדגיש את נגיעות הידיים בו. אין ספק שיעמוד במבחן הזמן".

מאחר ומדובר במכונית תצוגה, וולוו לא מנצלים אותה להטמעת מנועים חדשניים. התכנונים הבולטים בה הם בנושא העיצוב החיצוני והפנימי, והייחוס לבעלת הבית החדשה ג'ילי הסינית גם הוא חלק מהאירוע המוטורי. ויזואלית, שומרת יוניברס על המתאר של S60 החדשה (כנפיים ומותניים) ומלפנים יצא להם משהו משונה שלכאורה יצא חצי אפוי ממחשבי המאיירים. וולוו מציינים בגאווה שפרק הזמן שלקח לה לחצות מצג המחשב אל המתחם נאמד בכ-17 שבועות. "בילינו יומיים במוזיאונים של וולוו כדי לחבר את הצורה הסופית", כך מסרו לכלי התקשורת בסין. "בחרנו לבסוף בסגנון דומה ל-PV544", הוסיפו.

וולוו חרדים קצת נוכח מצבה המזדקן של S80. הם זקוקים למכונית חדשה שתיקח אותם לדרג העליון של הקבוצה. אחת הפינות שחפצים השוודים לחדד מול הגרמנים היא אווירת החלל של ספינת הדגל שלהם שנותרה מעט מאחור. יוניברס אולי אינה גדולה, פחות מחמישה מטרים, אך מותקנות בקרבייה מערכות משוכללות שעוטפות את היושבים כמו לדוגמה מערכות תצוגה עם מגע, מושבים מחבקים ומפנקים שמשתלבים בצורה הרמונית (לדברם) במזגה הצונן, ואביזרי פנים שאולי נראה מגיעים לייצור בעוד כחמש שנים. את ה-S80 החדשה קרוב לוודאי שנפגוש קודם לכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully