וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא שברולט אביאו, שברולט סוניק

ירון אדרי

22.5.2011 / 14:54

הסופרמיני החדשה של שברולט תגיע לישראל בקיץ הקרוב בגרסאות האצ'בק וסדאן. השם אביאו יפנה מקומו לשם החדש סוניק

UMI יבואנית שברולט לישראל מודיעה כי כבר בקיץ שבפתח היא תחל בשיווק מכונית הסופרמיני החדשה שתעמוד במשבצת שבין ספארק הקטנה לקרוז המשפחתית. אלא שאם עד כה הכרתם אותה בשם אביאו, הרי שכעת תתחילו להתרגל לשם חדש – סוניק. בהתאם לאסטרטגיה של היצרנית, גם היא תהיה מכונית גלובלית שתשווק במדינות רבות בעולם כולל ארה"ב.

שברולט חשפה את הסופרמיני החדשה תחילה כמכונית קונספט בשם RS בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ 2010. הגרסה הסדרתית הוצגה כחצי שנה אחר כך בתערוכת פריס קודם במרכב האצ'בק ובחודש ינואר השנה בתערוכת דטרויט נחשפה הסדאן. השם אביאו נגרט לטובת סוניק, אולי כדי לנתק בין הפילוסופיות בין שתי המכוניות. כזכור, אביאו הייתה מכונית בסיסית למדי וכעת מדובר על דור חדש לגמרי בו שמו דגש על כל תחום כפי שמציינת שברולט – עיצוב, איכות, יחידות כוח ומכלולים, התנהגות ובטיחות. על חלקם לפחות, אתם יכולים להביע דעה כבר כעת.

הסוניק תושק בישראל במהלך הקיץ הקרוב כאמור במרכב האצ'בק חמש דלתות או סדאן ארבע דלתות. לרשותה תעמודנה שתי גרסאות מנוע, 1.4 ו-1.6 ל', בליווי תיבת שישה הילוכים אוטומטית. מחירים טרם נמסרו, אולם אלה לא יהיו שונים בהרבה משל המתחרות יונדאי i20 ו-i25, מאזדה 2 ו-2 סדאן וכן קיה ריו שתושק מאוחר יותר השנה, גם היא בשתי תצורות המרכב.

"שמחנו לשמוע, כי שברולט העולמית החליטה שסדרת הסופרמיני הכל-חדשה תיקרא בישראל סוניק, כמו בארה"ב, באמריקה הלטינית, ובשווקים נוספים", כך מוסר ירון גורטלר סמנכ"ל השיווק והמכירות ב-UMI. "אנו שואבים עידוד רב מהעובדה שישראל היא אחד מהשווקים הראשונים בעולם שבו תשווק הסופרמיני החדשה. הקו הגלובלי של המותג שברולט הולם כמו כפפה את צרכי השוק המקומי, ואנו גאים להשיק כבר בקיץ הקרוב את הסוניק".

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully