וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את טויוטה יאריס החדשה

16.6.2011 / 11:27

השלוחה המזרח אירופית של טויוטה הפיצה דרך פייסבוק שתי תמונות בהן מוצגת לכאורה יורשת הסופרמיני יאריס. בינתיים רק מביטים ותוהים

כדי להכריז אם המכונית שבתמונות היא טויוטה יאריס החדשה, לא צריך לנדוד מעבר לגבולות סגמנט הסופרמיני. רשימת המתמודדות על הכתר בקרב הקבוצה הגדולה ביותר באירופה הנחילה מהפכה ויזואלית חתרנית בשנים האחרונות, וכולן מדגישות קווים אטרקטיביים כדי לפתות את הנהגים. מתי בפעם האחרונה לא סובבתם את הצוואר כשחלפה לידכם ברחוב פורד פיאסטה, או סיטרואן DS3 ואלפא מיטו, אם נפזול לרגע לקטנות היוקרתית?

על פי התמונות שמגיעות מהשלוחה ההונגרית של טויוטה, יאריס לא תדלג החוצה מהקו המנחה אותה מתחילת הדרך. זהו פורמט שתועד לראשונה אשתקד בתערוכת ז'נבה בחסות הקונספט HSD. אחרי מספר עיבודים קלים, נראה שבחזיתה אימצו את החזות של פריוס וקורולה וסביר מאוד שבסיס הגלגלים שלה יצמח בכמה סנטימטרים בודדים, כמו גם האורך והגובה. סרחי העודף לעומת זאת נראים קצת מוגזמים בקצה הקדמי, אולם בהונגריה רומזים על רמות גימור עשירות יותר בגרסאות הבסיס של תא הנוסעים, שגם הוא, זוכה לשינוי דרמטי בחומרים ובתכנון.

יאריס 2011 תכלול מספר יחידות כוח. לפי דיווחים ביפן היא תקבל בראשית שיווקה מנוע 1.3 ל' חסכוני במיוחד שצורך כ-25 ק"מ לליטר בנזין כשהוא מצויד במנגנון 'עצור וסע' (דימום הרכב בעת עמידה ממושכת). מנוע 1.0 ל' יעמוד כגרסה מוזלת ומנוע דיזל בנפח 1.4 ל' עבור החברים באירופה. אילו תיבות אוטומטיות היא תקבל פרט לידניות הבסיסיות טרם פורסם.

צריך לציין שהיאריס משווקות בכמה מקומות בעולם תחת כותרים שונים (פלאטס, ויטז, אקו ועוד), ולכן טויוטה תנקוט בגישה שתפורה לכל מדינה. בישראל למשל לא מוכרים יאריס סדאן (וגם לא את הספורטיבית שדווקא נחלה הצלחה בשוק שלנו בדורה הראשון) כמו ביפן וגם לא את הקופה המשונה.

טויוטה עתידה להשיק את היאריס החדשה עד סוף השנה הנוכחית בכל המדינות הרלוונטיות, ואם על אירופה מדברים, היא לבטח תגיע להופעת בכורה בתערוכת פרנקפורט.

  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully