וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופל אינסיגניה OPC בדרך אלינו

29.6.2011 / 12:55

המשפחתית הגדולה אופל אינסיגניה תגיע בקרוב לישראל בגרסת ה-OPC לה 325 כ"ס לאחר שתסיים את הליכי התקינה. החל מ-365 אלף שקלים

קבוצת שלמה יבואנית מותג אופל לישראל תרחיב את משפחת אינסגינה עם תחילת שיווק גרסת הקצה OPC. השיווק יחל במהלך חודש יולי הקרוב לאחר שבימים האחרונים מסיימת קבוצת שלמה את סוגיות התקינה והרישוי של הדגם הספורטיבי. משלוח ראשון של אינסיגניה OPC צפוי להגיע בסוף החודש הבא אז יחלו גם המסירות למזמינים. מחירה יעמוד על 365 אלף שקלים.

ל-OPC מנוע טורבו בנזין שישה צילינדרים בנפח 2.8 ל'. הספקו עומד על 325 כ"ס והמומנט המרבי 44 קג"מ ב-5,250 סל"ד. חטיבת הכוח משודכת לתיבה אוטומטית לה שישה הילוכים המחוברת להנעה כפולה בתמיכת דיפרנציאל מוגבל החלקה. נתוניה הרשמיים מספרים על שיגור ל-100 קמ"ש ב-6.3 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ"ש בהגבלה אלקטרונית. צריכת הדלק הממוצעת היא כ-9 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

מפרט האבזור באינסיגניה OPC מורכב הן ממערכות טכנולוגיות לבקרת נהיגה (בורר למצב ספורט, סטנדרט וקיצון) המשפיעות על תגובת המתלים וחדות ההגה והן חבילה קוסמטית המצויידת פריטים פנימיים מעשירים כגון מושבי עור, מערכת שמע מבית אינפיניטי, דוושות מוכספות ומארז חיצוני הכולל חישוקי סגסוגת בקוטר 20 אינטש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully