וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה היילקס מתחדש

ירון אדרי

14.7.2011 / 15:47

טנדר העבודה טויוטה היילקס עובר מתיחת פנים משמעותית ומקבל מנוע 2.5 ל' משופר ושדרוג מקיף לאיכות תא הנוסעים. יגיע אלינו בתחילת 2012

טויוטה מציגה מתיחת פנים משמעותית לטנדר העבודה היילקס עבור שנת המודל 2012. עיקר השינויים בולטים בחזית עם גריל כרום בעיצוב חדש לגמרי המיישר קו עם דגמי טויוטה העכשוויים. לשינוי המהותי מתווספים גופי תאורה חדשים, מכסה מנוע ופגוש עם מראה רענן. עוד במסגרת מתיחת הפנים עוצבו מחדש בתי הגלגלים, המראות ולבחירה חישוקי ברזל או סגסוגת בקטרים שבין 15 ל-17 אינטש.

היצרנית היפנית מספרת גם על שדרוג מקיף בתא הנוסעים, שבכל חילוף דור או מתיחת פנים בסגמנט זה הופך לפחות רכב עבודה ויותר רכב נוסעים משפחתי. כך למשל הוחלפו חלקו העליון של הדשבורד והקונסולה הראשית. טויוטה מדגישים כי האיכות אף היא שופרה וכך גם המראה עם חומרים וצבעים חדשים. בגרסאות המאובזרות, יעמוד לרשות הנהג מסך מגע.

מתיחת הפנים כוללת גם צמיחה של 24 כ"ס בהספק מנוע הטורבו דיזל 2.5 ל' שמפיק כעת 144 ב-3,600 סל"ד ומומנט מרבי של 35 קג"מ הזמינים במלואם החל ב-2,000 סל"ד. למרות תוספת הכוח, צריכת הדלק שופרה במקצת לכדי 13.7 ק"מ לליטר בממוצע ופליטת ה-CO2 ירדה ל-193 גק"מ. מנוע ה-3.0 ל' (171 כ"ס, 34 קג"מ) נותר ללא שינויים.

היצע טויטה היילקס המחודש יכלול אופציה לשלושה מרכבים, תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית וגרסה הנעה כפולה או הנעה אחורית שחולקות כעת את אותה הפלטפורמה עם מרווח גחון משופר ויכולת גרירה של 2.5 טון. מחברת יוניון מוטורס יבואנית טויוטה לישראל נמסר למערכת וואלה! רכב כי היילקס המחודש יגיע אלינו בתחילת 2012, אולם בשלב זה לא ידועים פרטים נוספים.

טויוטה היילקס. אתר יצרן
טויוטה היילקס/אתר יצרן

  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully