וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגזין קונסיומר ריפורטס אינו ממליץ על הונדה סיוויק

הונדה סיוויק החדשה נקטלה על ידי ירחון הצרכנות האמריקני 'קונסיומר ריפורטס'. " אינה נמנית על המכוניות המשפחתיות המומלצות יותר"

מה קורה להונדה סיוויק? מי שהייתה בעבר ברף משל עצמה בקבוצת המשפחתיות בארה"ב לא מצליחה לשחזר את הישגיה וצוללת. יתרה מזאת - כפי שמפרסם עתה ירחון הצרכנות הבלתי תלוי 'קונסיומר ריפורטס', הדור החדש של סיוויק שזה עתה הושק, חילץ ציונים מביכים בכל הפרמטרים שנמדדו במסגרת מבחן דרכים. "הונדה סיוויק LX, לה ציפו כל כך הרבה זמן ושבעבר ככבה בעשיריה הראשונה, אינה נמנית על המכוניות המשפחתיות המומלצות יותר", כך במגזין.

סיוויק סדאן 2012 ספגה הפחתה לא קלה של 17 נקודות בדירוג של קונסיומר ריפורטס, וסיימה עם 61 נקודות בסך הכול לעומת 78 שגרף הדגם הקודם מ-2008. היא שובצה מעט לפני האחרונה בטבלת המשפחתיות סדאן – פולקסווגן ג'טה המחודשת, שגם היא לא מהמבריקות בשנה האחרונה על פי המגזין.

לדברי הבוחנים, היורשת נחותה משמעותית בהשוואה אל קודמתה בצרור תחומים חשובים לצרכן הממוצע. החל מאיכות תא הנוסעים שלפי הגדרתם "פלסטיקית וירודה", נוחות הנסיעה קופצנית, אטימת הקבינה מפני רעשי חוץ לוקה בחסר, תכונות דינאמיות רעועות (התנהגות כביש נחותה) ומרחקי עצירה גדולים מידי. מצד שני, כך מסתמן, יש לה בכל זאת במה להתגאות; במבחן צריכת הדלק הגיעה ל-30 מייל לגלון (כ-12.8 ק"מ לליטר), שנייה אחרי טויוטה קורולה שכבשה את המקום הראשון בסעיף זה. עוד נאמר על הסיוויק בצד החיובי – "מרווח ברכיים סביר בשורה השנייה".

דיוויד צ'מפיון, מבכירי ומוותיקי הירחון, מסביר מעט על השתלשלות המבחן. "בעוד דגמים אחרים כמו יונדאי אלנטרה למשל השתפרו עם הזמן, סיוויק נפלה כל כך נמוך שהיא הודחה מרשימת המכוניות המומלצות והיא מוצבת בתחתית הקטגוריה שלה". סיוויק נזכיר, לא הייתה המכונית היחידה של הונדה שנטחנה בגסות על ידי קונסיומר ריפורטס. בשנתיים האחרונות בחן המגזין את הונדה אינסייט, המשפחתית ההיברידית, וגם ממנה לא היה שבע רצון אפילו אחרי מקצה שיפורים שערכה לה היצרנית. גם ה-CR-Z הספורטיבית האקולוגית זכתה בציונים בינוניים למרבה ההפתעה.

הונדה בכל אופן לא נותרו דוממים על רקע המבחן, והוציאו תגובה מפורטת לתוצאות המבישות לכאורה של סיוויק: "במובן הרחב, אנו חולקים על דעתו של הירחון. אין ספק, שהקבוצה המשפחתית שודרגה לאין שיעור לעומת שנים קודמות. אבל בכל אספקט, סיוויק 2012 היא קפיצת מדרגה בכל ההיבטים. מעבר לכך, יש לה הישגים מוכחים בתחום הבטיחות לפי מבחני ה-IIHS, וכן אמינותה היא ללא דופי לאורך שנים. אנו משוכנעים שגם היא תהיה חזקה מאוד בתחום זה".

עוד חדשות בוואלה! רכב

מסכימים עם הקטילה של הונדה סיוויק? בואו לדבר על זה בפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully