וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטר פלייס בליסינג של אלבר

ירון אדרי

7.8.2011 / 12:27

אלבר תציע את רנו פלואנס החשמלית בשירותי ליסינג תפעולי. הלקוח יידרש להסכם מקביל מול בטר פלייס להסדר חבילת השימוש

חברת הליסינג אלבר חתמה היום (ראשון) על הסכם לפיו תשווק את מכוניותיה החשמליות של בטר פלייס. על פי ההסכם, תרכוש אלבר מאות יחידות מדגמי רנו פלואנס ZE במהלך שנת 2012 אותן תציע בשירותי ליסינג. אלבר מודיעה כי כבר בחודשים הקרובים תחל בשיווק הפלואנס לחברות ולקוחות פרטיים. על פי בטר פלייס, מחירה של רנו פלואנס ZE יעמוד על 123 אלף שקלים לפני עלות חבילת השימוש.

על פי ההסכם שגובש, לקוח שיבחר במכונית החשמלית יוכל להתקשר בהסכם עם אלבר לרכישת שירותי ליסינג תפעולי. במקביל, יחתום הלקוח על הסכם נוסף אשר יסדיר את חבילת השימוש מול בטר פלייס ובראשה נושא טעינת המצברים. לדברי אלבר, זו עסקה ראשונה בין חברת ליסינג ליבואנית כלי רכב חשמליים. בשלב זה, לא נמסרו פרטים נוספים על סעיפי ההסכם של אלבר מול לקוחותיה.

"אנו גאים על שחברת בטר פלייס, שאנו מעריכים מאוד את פעילותה, בחרה בחברת אלבר להיות חברת הליסינג הראשונה שתשווק את המכונית החשמלית בשוק הליסינג בישראל", כך מוסר ינון עמית מנכ"ל אלבר. משה קפלינסקי מנכ"ל בטר פלייס מוסר כי "ההסכם עם אלבר, חברה מובילה וחדשנית בתחומה, מאפשר לחברות וללקוחות פרטיים לבחור לנהוג במכונית החשמלית גם באמצעות הסכמי ליסינג וליהנות מרמת שירות גבוהה המתאימה לסטנדרטים הגבוהים להם אנו מחוייבים כלפי לקוחותינו" עוד הוא מוסיף "אני משוכנע, כי הביקוש הצפוי למכוניות מטעם החברות שכבר חתמו איתנו על הסכמים והביעו את רצונם לעבור לנהיגה במכוניות חשמליות יהיה רב, ואני שמח שאלבר זיהתה את הפוטנציאל ראשונה".


עוד על בטר פלייס והמכונית החשמלית בוואלה! רכב

יש לכם מה לומר? כנסו לפורום וואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully