וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה חושפת משפחתית חדשה

כך תראה משפחתית חדשה של סקודה הקטנה מהאוקטביה, אחת המכוניות החשובות ביותר עבור היצרנית הצ'כית בקונצרן פולקסווגן בעתיד הקרוב

סקודה היא לא מהטיזריות הכי גדולות באירופה. אבל כשזה נוגע לאחד הדגמים הכי חשובים שלה, האוקטביה, היא מרשה לעצמה להכשיר קונספטים שנמצאים עשרה צעדים, אולי קצת יותר, מייצור רשמי. כך לדוגמא, היא עושה בשעות אלה בתערוכת פרנקפורט, כשהיא מציגה בהופעת בכורה את הקונספט 'מישן אל' (MISSONL), שנברא לתת לנו הצצה הן אל שפת העיצוב החדשה של הצ'כים ואל מכונית חדשה שתמלא את החלל בין הפאביה אל האוקטביה, שתחנך בעוד כשנתיים לערך.

"דגם זה הוא ראשון במתקפת הסדרות של סקודה בשנים הקרובות", כך מוסר במעמד הבכורה יו"ר המותג פרופ' ווינפריד ווהילנד. "הרכב הקומפקטי הזה, יחד עם עוד מכוניות חדשות, יאפשרו לנו להגדיל את מכסת המכירות ל-1.5 מיליון עותקים בשנה עד שנת 2018", הוא מוסיף. המישן היא התשובה של סקודה להיצע הדגמים המתחדש ביונדאי ובעיקר בפורד, שנערכת לתגבר את הפוקוס עם סדרת מנועים חסכוניים במיוחד, ביניהם מנוע בנפח 1.0 ל' טורבו.

אז מה אנחנו יודעים על המישן L? סקודה תנסה לשווק, בהתכנות, שני דגמים נפרדים במרכב חמש דלתות; הדגם הסטנדרטי הוא זה שנמכר באירופה שנים ארוכות ושומר על ישבן ארוך ופרופיל שמרני. הדגם המקביל - הקומפקטי, ייתכן וימצא את מקומו בדו-קרב לוהט על המשפחה מול אותה פוקד פוקוס ויונדאי i30 המתחדשת בעלת הפרצוף המודרני, או בתת-קבוצה חדשה. לסקודה עדיין חסר דגם בעל מבנה קצר זנב שיתאים לקהל באירופה, ועל כן מסתמן שאם וכאשר יופיע, מכלליו וקווי המתאר יאומצו ישירות מהקונספט הצ'כי בפרנקפורט במידות צנומות יותר.

סקודה נמצאת בתקופת פריחה והתחזקות דרמטית. המותג הצ'כי צמח בכמעט 20 אחוזים ברווחיו במהלך שמונת החודשים הראשונים של השנה ל-583,600 עותקים. סין אגב, אחד השווקים המרכזיים של פולקסווגן, אחראי לכ-30 אחוזים מסך המכירות של סקודה בעולם. המישן L היא סנונית ראשונה בחזית של סקודה לשנה הקרובה. ואם להסתמך על העיצוב הזה, הפאביה היא הבאה בתור וסופרב לא הרבה אחריה.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully