וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה לטויוטה פריוס הבאה

טויוטה חושפת בתערוכת דטרויט רכב ראווה חדש, NS4, המבשר על הדור הרביעי של המשפחתית ההיברידית טויוטה פריוס

טויוטה פריוס, המשפחתית ההיברידית, היא מכונית מפתח ביצרנית הרכב הגדולה בעולם. לא רק המשמעות התדמיתית שלה רחבת היקף, אלא גם היקף המספרים והמכירות שהיא סיפקה לטויוטה לאורך השנים. הדור השלישי של הפריוס נמצא אתנו כבר קרוב ל-3 שנים, והדור הבא, הרביעי בסדרה, מתוכנן לצאת לכבישים בעוד כשנתיים לערך. לכן, וכדי לעורר את תשומת לבם של הפוליטיקאים וארגוני הסביבה, הנה נחנך הקונספט המשמש כקדימון לפריוס החדשה.

ה-NS4 מצוידת במערכת היברידית מזן מתקדם, שעליה טויוטה ממעטת להסביר או לפרט מטעמים השמורים רק לה. ובכל זאת, בכירי החברה טוענים שהפריוס החדשה תהיה מצוידת בסוללות קומפקטיות שאורך חייהן ויכולת הטעינה (פלאג-אין) בהן תהיה גבוהה וגדולה יותר, כשבראש הדברים להסב את הפריוס החדשה לנצילה מזו הנוכחית הנטענת משקע הבית. מה זה אומר? צריכת דלק ממוצעת של 50 ק"מ לליטר, ומתחת ל-40 גק"מ (דו תחמוצת הפחמן). טווח הנסיעה על המנוע החשמלי יגדל משמעותית, ומשך טעינת הסוללות יתקצר משעה וחצי לסביבות 60 דקות.

העיצוב החיצוני, כרגיל בדגמי קונספט, יכול להשתנות תוך שנה או כמה חודשים, אבל בדגם הראווה ישנן כמה הכוונות ברורות לפורמט החיצוני שטויוטה תאמץ לכל המכוניות ברשותה. פנסי החזית יש להניח לא בהכרח יזכו לעיצוב כל-כך תוקפני, וכך גם החלק האחורי שנראה "עתידני" מידי, אפילו בימינו.

מצד שני, בחלל הפנים הושקעה מחשבה על בטיחות הנוסעים, תוך שימוש במערכות בטיחות מתקדמות כגון קדם-תאונה, ראיית לילה, תאורה אדפטיבית (כולל התרעה קולית על סנוור או רכב בנתיב התנגשות) ועוד. אז מתי פריוס החדשה על הכביש? אל תחכו לה לפני 2014.

עוד על טויוטה בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully