וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאט 500 תקבל עוד שתי דלתות

דיווחים בארה"ב טוענים שפיאט תצרף מרכב חמש דלתות שימושי ל-500 הקטנה, עם בכורה באירופה במרץ. בארה"ב כבר חולמים על סטיישן

פיאט תחשוף בתערוכת הרכב בז'נבה פיאט 500 מצוידת במרכב עם חמש דלתות, כך על פי דיווחים של האתר הכלכלי בלומברג. בפיאט לא מודים או שוללים את העניין כרגע - למעט סימני נכונות של אוליביה פרנסויה, מבכירי המותג, אולם בארה"ב משוכנעים שבצד הכניסה האסטרטגית של היצרן האיטלקי לצפון אמריקה, יגבר הביקוש לרכב גדול במימדיו שיתאים למידותיה של האוכלוסיה המקומית.

פיאט שיווקה בשנות ה-60 וה-70 גרסת מיני סטיישן למכונית הקטנה שלה, אולם זו מטבע הדברים לא זכתה להצלחה המטאורית של הגרסה המקורית והזעירה. במהדורה המודרנית, שהושקה לפני כמה שנים, פיאט בנתה מכונית בדמותה של ה-500, אבל בחרה למעט בתצורות משונות והתמקדה במרכב הקלאסי וגרסת הקבריולה. מותג אבארת' כמובן תפס טרמפ על החגיגה וייצר כמה דגמים מדליקים משלו, לאחר שחזר והתאושש.

החזרה של פיאט לארה"ב, לאחר 30 שנה, נעשית די בעצלתיים לאחרונה. יו"ר קונצרן קרייזלר-פיאט סרג'יו מרצ'יונה, אמר לאתר הכלכלי כי תחזית המכירות ל-500 רחוקה כנראה מהמציאות, ולכל היותר תמכור פיאט כ-26 אלף עותקים למיני הקטנה שלה. "חשבנו שנופיע פה באמריקה עם ה-500 החמודה, ורק בגלל שגלידה איטלקית ופסטה פופולאריות כאן - אנשים יקנו גם פיאט. התבדינו". כך מרצ'יונה ל-USA TODAY. אלפא רומיאו אגב, עתידה לשוב לארה"ב ב-2013.

עוד הרבה על פיאט בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • פיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully