וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאט מיי גם מקבלת 5 דלתות

המותג הספרדי של פולקסווגן חשף את גרסת ה-5 דלתות למיי, תאומת אפ וסקודה סיטי גו. בכורה רשמית בתערוכת הרכב בז'נבה

הנה פרט שכולם כבר יודעים: פולקסווגן אפ, סקודה סיטיגו וסיאט מיי, כולן חולקות פלטפורמה ומכללים. שלוש מכוניות המיני של קונצרן פולקסווגן הושקו ברצף אחת אחר השנייה בחודשים האחרונים, ובשבועות שלאחר מכן טפטפו החוצה מהדורות ה-5 דלתות השימושיות. האפ כאמור חנכה ראשונה את חידושיה, בעקבותיה סקודה וכעת מגיע תורה של סיאט מיי הספרדיה, שנועלת את המרכבים החדשים שיכנסו לשירות לאחר תערוכת ז'נבה.

למיי, כמו לשתי אחיותיה, מידות קומפקטיות שתתאמנה לניידות עירונית. גודלה של המכונית מקצה אחד לשני עומד על 3.56 מ', רוחבה 1.64 מ' וגובהה מגרד 1.50 מ'. סידור ההושבה הפנימי סטנדרטי בקבוצת המיני המוזלת (בסיס גלגלים 2.42 מ') ולזה חמישה מושבים (ספסל אחורי) ונפח תא מטען שניתן להרחיבו עד 951 ל', בעת קיפול המושבים בשורה השניה. עיצוב הקבינה זהה גם הוא לשתי האחרות, וכמוהן מצוידת המיי במערכת בלימה אוטומטית בעת חירום, במהירות של עד 30 קמ"ש. עוד בתוספות ממשק בלו-טות, בקרת שמע איכותית ומחשב דרך.

בחזיתה של סיאט מיי מנוע 1.0 ל' בהספק שנע בין 60 ל-75 כ"ס, בשידוך לתיבה ידנית עם חמישה הילוכים. תצרוכת הדלק הממוצעת תעמוד על כ-23 ק"מ לליטר, בעוד פליטת דו תחמוצת הפחמן מניבה כ-96 גק"מ. זאת (גם) בזכות מנגנון 'עצור וסע' (דימום הרכב בעמידה ממושכת) וסיוע ממערכת אגירת אנרגיה מבלימה.

רף המחירים של שלוש המכוניות צפוי להיות בקו אחד, למעט פולקסווגן אפ שככל הנראה תקבל תג מחיר מעט יותר גבוה נוכח הפירוד משתי החטיבות הקטנות. טרם התקבלה תגובת יבואנית פולקסווגן צ'מפיון מוטורס על מועד הגעתה של המיי החדשה לישראל.

עוד הרבה על סיאט בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully