וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד B מקס: פיאסטה מיניוואן

פורד תערוך אירוע השקה מיוחד למיניוואן הקומפקטי בי-מקס בתערוכת התקשורת הסלולרית העולמית בסוף החודש בברצלונה. רכב קטן, עם פתרונות גדולים

שנה אחרי שנחשף כרכב רעיוני בז'נבה, פורד תחשוף את המיניוואן הקומפקטי בי-מקס ב-27 בפברואר בברצלונה, במסגרת הכנס העולמי לתקשורת סלולרית. החברה אמורה הייתה להשיק אותו רשמית בז'נבה ב-6 במרץ, אולם בחרה לחגוג את השקתו מוקדם מן הצפוי בקרב קהל מגוון מחולי-הגה, וזאת מתוך מחשבה שהמבנה השימושי והגאדג'טים הרבים, ימשכו סקרנים מתחום אחר.

הבי-מקס הוא קרוב משפחה של פורד פיאסטה, ואח קטן לפורד S מקס וגלקסי – מובילי הנוסעים הבכירים של משפחת פורד העממית. הפיתוח של הבי-מקס ממוקד בנגישות וקלות לתא הנוסעים, כושר טעינה ומרחבי פנים עשירים (גם באיכות), וניצול מקסימלי של שטחי אחסון. בחלל הפנים חמישה מושבים גדולים יחסית, כאשר את שתי השורות ניתן לקפל לרצפה שטוחה לחלוטין.

מאחר והפיאסטה אינה גדולה, פורד שילבה מנגנון פתיחת דלתות מתוחכם, המייתר את מיקומן השגרתי של קורות B המרכזיות - ולמעשה ממזגן בתוך דלתות ההזזה. פתח המפתן גדל בכך לרוחב של 1.5 מ' למרחב האחורי, ולדברי פורד אפשר להעמיס בתא המטען בשכיבה כלפי פנים, ציוד באורך של עד 2.3 מטרים.

מלבד גרסת 1.6 ל' דיזל, לבי-מקס מנוע אקו-בוסט בנפח 1.0 ל' טורבו בהספק של 100 כ"ס או 123 כ"ס, בשידוך לתיבה רובוטית פאוושריפט כפולת מצמד עם ששה הילוכים. כפי שצוין, מצורף לו מפרט גדול וכאן מצהירים בפורד על בלו-טות' סטנדרטי, גג-פנורמי, כניסה ללא מפתח, מערכת שמע של סוני (כמו בפוקוס וביתר המכוניות) ועוד.

ייצורו של הבי-מקס יעשה בפעם הראשונה במפעל החדש של פורד ברומניה, והשקתו הרשמית עתידה להתרחש מתישהו אחרי האביב. מיבואנית פורד דלק מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי "על פי התכנון הקיים, ה- FORD B MAX איננה מיועדת ע"י Ford of Europe לשוקי ייצוא כלשהם, לרבות ישראל".

עוד הרבה על פורד בוואלה! רכב

כנסו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully