וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס A קלאס: מהפך

מרצדס A קלאס החדשה מוחקת את המבנה המשפחתי המזדקן, ומאמצת פוזה קרבית שתמשוך קהל צעיר ורעב לריגושים. בדרך לישראל בשלהי 2012

תשכחו את כל מה שידעתם על מרצדס A קלאס. הדור החדש בתערוכת ז'נבה נוטש את הצורה המיניוואנית הקופסתית שהייתה לסימן ההיכר שלו, ולובש מלתחה תוקפנית ומעוררת יצרים. חזות דינאמית שאמורה לתת לו גישה לפלח הצעיר של חובבי הבווארית ב.מ.וו סדרה 1 החדשה, פולקסווגן גולף, אודי A3 ובווריאציה מסוימת - במהדורות דיזל נקיות של דיימלר, גם מול לקסוס CT200.


"ה-A קלאס היא המוצר הנכון בזמן הנכון. יש לה פוטנציאל אדיר למשוך קבוצות מיקוד צעירות", כך אומר עליה יואכין שמידט, מנהל המכירות במרצדס. אנחנו מכוונים אותה לטווח גילאים שנע בין 30 לאמצע גיל 40 פלוס", הוא מוסיף. מחירה של ה-A קלאס באירופה צפוי להיות כ-30 אלף יורו בגרסאות מאובזרות היטב, אולם בישראל לא יודעים כרגע מה יהיה מחירה, למעט מועד השקתה המקומי המתוכנן לסוף השנה הנוכחית, או לתחילת 2013, כך מסרה היבואנית כלמוביל לוואלה! רכב.


ה-A קלאס החדשה תורכב בשלושה מתקנים ברחבי העולם: גרמניה, סין והונגריה. היא מבוססת על פלטפורמת ה-MFA עליה נשענת גם ה-B קלאס החדשה שנחשפה השנה בתערוכת פרנקפורט. בסעיף המידות היא צומחת כמעט לכל כיוון ביחס לקודמתה. אורכה יעמוד כעת על 4.2 מ' ורוחבה הוא 1.78 מ'. שימו לב שמפאת העיצוב החיצוני, התקרה צנחה בכמעט 17 ס"מ לשיפור מקדם הגרר.


רשימת המנועים של ה-A קלאס תוזנק עם יחידה מוזנת בנזין שפותחה עם רנו. לזו נפח של 1.6 ל' עם 115 כ"ס, כשמעליה מנוע עם 154 כ"ס ומנוע בכיר לו קרוב ל-220 כ"ס. מנועי הדיזל מסדרת 'בלואפשינסי' יחלו ב-1.8 ל' עם 110 כ"ס, ו-מנוע 2.2 ל' עם 170 כ"ס. המנועים ישודכו לתיבות ידניות ששה הילוכים או לרובוטיות כפולות מצמד להן שבעה יחסי העברה. המהדורה הקרבית שתפוקח על ידי חטיבת AMG צפויה לנפק מעל 350 כ"ס, ותקרא תגר על ב.מ.וו 135M החדשה, במהלך 2013.

מסקרו יהיה לעקוב אחר מחירה של ה-A קלאס החדשה, נוכח מדיניות הוזלת המחירים של ב.מ.וו בישראל, שסדרה 1 שלה מתחילה ב-165 אלף שקלים.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה ברשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully