וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי תרכוש את דוקאטי?

12.3.2012 / 13:47

זמן קצר לאחר הצהרת בעלי השליטה בדוקאטי על כוונתם למכור את החברה, אודי שמה על השולחן 800 מיליון יורו לסגירת עסקה, כך לפי השמועות

קונצרן פולקסווגן בכלל ואודי בפרט, לוטשים עיניים אל עולם הדו-גלגלי. על פי פרסומים בכלי תקשורת רבים באירופה, אודי קיבלה זכות ראשונים להחליט אם לרכוש את דוקאטי, יצרנית אופנועי הפרימיום מבולוניה, תמורת סכום שינוע בין 700 ל-850 מיליון יורו.

זמן קצר לפני כן, פרסמו בעלי השליטה בדוקאטי את כוונתם למכור את החברה שהציגה רווחיות עצומה בשנים האחרונות (לאחר כמעט קריסה כלכלית) תמורת סכום גבוה של מיליארד יורו. הבעות עניין החלו להופיע ממהינדרה ההודית, ממרצדס (שכבר נמצאת בשיתוף פעולה נרחב עם דוקאטי עם חטיבת AMG) וכעת, המציעה המובילה, כך על פי פרסומים בכלי התקשורת באירופה, אודי קיבלה את זכות הראשונים להצעה. לחברה הגרמנית ניתנה ארכת זמן עד אמצע אפריל, שבמהלכה עליה להשיב אם ברצונה להשתלט על דוקאטי ומה תהיה התמורה לכך.

אולי בשל הקנאה בחטיבת האופנועים של ב.מ.וו, כבר לפני עשור הצהיר פרדיננד פיך, יו"ר קונצרן פולקסווגן, כי בכוונתו להקים חטיבה דו-גלגלית בקונצרן פולקסווגן ואף תהה בדבר החייאת מותג האופנועים הגרמני מהעבר 'הורקס', אך הרעיון נפל בשל חוסר אטרקטיביות מותגית. כעת, כאשר דוקאטי מוצעת למכירה, יתכן מאוד וקונצרן פולקסווגן הענקי ישלים את התרחבותו לעבר איטליה (לאחר רכישת למבורגיני) גם אל ענף הדו גלגלי.

עוד חדשות רכב בוואלה! רכב

עוד חדשות דו-גלגלי בוואלה! רכב

מצטרפים אל הקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully