וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופל אסטרה סדאן נחשפת

אופל חשפה חלקית את גרסת ה-4 דלתות למשפחתית הקומפקטית מצוידת בשבעה מנועים ותיבות ידניות ואוטומטיות. בישראל לקראת סוף השנה

כקדימון להצגתה בתערוכת מוסקבה באוגוסט, ובדרך לבכורה גדולה יותר בתערוכת פריז שתפתח בימי הסתיו הראשונים, אופל העולמית שחררה מספר תמונות ראשונות של עכוזה הארוך והמעוצב של האסטרה סדאן (4 דלתות המשפחתית) תאומת ביואיק וראנו, שלדברי היבואנית לישראל שלמה, תעשה את דרכה אלינו עד סוף 2012. האסטרה נמכרת כיום בישראל גם במרכב סטיישן.

לאסטרה סדאן תא מטען שימושי וגדול, בעל נפח עמוק יותר ב-90 ל' לעומת גרסת החמש דלתות הקומפקטית (400 ל'), ניתן להרחיבו עד 1,009 ל' בקיפול המושבים, וכמוה היא מציעה מרחבי פנים נדיבים למשפחה הממוצעת בזכות מידותיה. אחרי הארכת הזנב, אורכה מתייצב כעת על 4.65 מ', (4.41 מ' בקומפקטית) רוחבה 1.81 מ', גובהה 1.47 ובסיס הגלגלים 2.68.

אופל תצייד את המשפחתית שלה ביותר מששה מנועים, עם שידוך לתיבות ידניות ואוטומטיות. ברשימת מנועי הבנזין הבסיסים של אופל התפוקה מתחילה ב-100 כ"ס, ל-132 כ"ס, וכלה במנועי בנזין טורבו בכירים להם 180 כ"ס (שלושה ניתנים לחיבור אל תיבת ששה הילוכים אוטומטית). בגזרת לוגמות הסולר, עוד שלושה מנועים נוספים מסדרת ה-cdti בהספקים של 95 ועד 130 כ"ס. מתוכם, שניים מעודכנים בטכנולוגית 'אקו-פלקס' (מנגנון עצור וסע) וצורכים כמות מעטה של דלק על פי נתוני היצרן – 27.3 ק"מ לליטר (בנסיעה בינעירונית). פליטת דו תחמוצת הפחמן במנוע החסכוני בסדרה עומדת על 99 גק"מ.

מיבואנית אופל לישראל קבוצת שלמה, נמסר כי האסטרה סדאן תגיע לישראל בסוף השנה הנוכחית. הדגמים והמחירים טרם נקבעו סופית בשלב זה. לדברי מנכ"ל אופל בישראל אילן טל, האסטרה סדאן היא תוספת חשובה לשוק המקומי: "רכבי אסטרה החדשים מצטרפים לרשימה מכובדת של דגמים חדשים ורמות גימור חדשות אשר משיקה החברה בעולם. אופל ישראל תמשיך להגדיל את היצע הדגמים המוצעים לקהל הלקוחות הישראלי. הדגמים החדשים צפויים להגיע לארץ עד סוף השנה".

עוד הרבה על אופל בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • אופל
  • שלמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully