וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשפחתית הקטנה של סקודה נחשפת

סקודה ראפיד, הבייבי אוקטביה, מוצגת לראשונה בשתי תמונות חדשות לקראת השקתה בקיץ הקרוב. בישראל ב-2013

אלה הן התמונות הטריות של תת המשפחתית החדשה מצ'כיה, סקודה ראפיד, או הבייבי אוקטביה שתחל להימכר באירופה בחצי השנה הקרובה, ותשובץ מעל הפאביה העממית. זוהי מכונית משפחתית סדאן בעלת מידות נדיבות, ומנועים מוגדשים וגמישים שמקורם כאמור מקונצרן פולקסווגן. היא גם המכונית היחידה של סקודה בשלב זה, שעל חזיתה מתנוסס המיתוג החדש של המותג.

לדברי סקודה, לראפיד סידור מסורתי לחמישה אנשים, ומידותיה 4.48 לאורך ו-1.7 מ' לרוחב יעניקו לה מרחבים תחרותיים בסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות. עיצובה החיצוני מזכיר קופה נמוכת קומה, עם אזכורים קלים לאוקטביה. הופעתה אף משקפת את הנוסח החדש של מכוניות סקודה (לרבות פאביה, יטי וסופרב החדשים, שצפויים להיחשף בקרוב). "זוהי מכונית עם הצהרה ממבט ראשון: חדשנית, נועזת, מרעננת", כך אקהרד שולץ, ראש מחלקת הפיתוח בסקודה.

סקודה ראפיד. אתר יצרן
סקודה ראפיד. דור חדש למכוניות משפחתיות עממיות/אתר יצרן

במסגרת תערוכת פריס, סקודה תחשוף את הדגם הסדרתי מצויד בחמישה מנועי בנזין ושני מנועי דיזל חסכוניים, בשידוך לתיבות ידניות ורובוטיות כפולות מצמד. כמו האוקטביה, מנועי ה-TSI יתפסו מקום נכבד בתוך המשפחה כדי לקלוע למגוון טעמים. צריך לומר כי הרפיד שימשה גם את סיאט, על בסיס הקונספט 'מישן L' כדי לקדם את הגרסה החדשה של סיאט טולדו שנחשפה לפני כמה חודשים.

בסקודה מעריכים שקבוצה זו, בה גם פעילה סוזוקי SX4 בין היתר, תגזול כ-50 אחוזים מנתח השוק העולמי עד שנת 2020, לעומת כ-36 אחוזים כיום. מיבואנית סקודה לישראל 'צמפיון מוטורס' נמסר לוואלה! רכב כי הראפיד תגיע לישראל בתחילת 2013. המחיר טרם נקבע.

סקודה ראפיד. אתר יצרן
סקודה ראפיד/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully