וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיג'ו 208 הופכת לרכב פנאי

מציגה את ה-2008 קונספט כרכב פנאי עממי בעל עיצוב משפחתי מזוהה עם סדרת הסופר-מיני. יחנוך את מנוע ה-1.2 ל' טורבו שלושה צילינדרים. על הכביש בעוד פחות משנה

קרוסאוברים מדיחים את המכוניות המשפחתיות מהשורה הראשונה, ולכן אין כיום יצרנית מרכזית שמוכנה לפסוח על הקטגוריה הזו ללא נציגות משמעותית. פיג'ו, אולי החברה השנייה בגודלה שהכי מזוהה באירופה עם מכונית סופר-מיני (205-208), מוכנה כעת לשלב הבא בקבוצה וזולגת אל סגמנט B (קרוסאוברים עירוניים) עם רכב פנאי חדש בשם 2008 שמבוסס על הגרסה האחרונה של הצרפתיה הקומפקטית שהגיעה זה עתה לישראל.

המרכיב המשמעותי ביותר ב-2008 הוא המנוע הקומפקטי בחזית. משלושה צילינדרים והגדשת טורבו מחלצת יחידה בנפח 1.2 ל' תפוקה של 110 כ"ס. מנוע זה אמור להתחרות ראש בראש עם גרסה מקבילה של פורד (1.0 ל' טורבו אקו-בוסט) שהושתלה בקרביו של רכב הפנאי אקו-ספורט (שיעשה דרכו לאירופה בשנה הבאה). לזכותו של האחרון נזקף הפרש של 10 כ"ס, אך אין ספק שזו תהיה תחרות צמודה למדיי, קל וחומר מול הפיתוחים של פולקסווגן בסדרות ה-TSI.

פיג'ו חשפה דגם ראשון של ה-2008 בעיצוב גלובאלי בתערוכת סין, אבל בפריס יוצג הקונספט שנתפר לאירופה בכל ההיבטים הבטיחותיים והקוסמטיים. הפרונט מקבל את הפנים החדשות של פיג'ו בכל החטיבות, והוא מובדל מקרוסאוברים דוגמת פיג'ו 3008 או המשפחתית 508 במיוחד באיזור המותניים והפרופיל. לדברי פיג'ו, יעמוד על פלטפורמת ה-208 עם מימדים קומפקטיים כשאורכו 4.14 מ' והרוחב 1.74 מ'.

בתערוכת פריס יוגדר עדיין כקונספט, אבל בפיג'ו ישיקו את הדגם כבר במהלך 2013 כשאלינו צפוי להגיע זמן לא רב מאוחר יותר תוך שינויים קלים כאלה ואחרים בעיצוב החיצוני והפנימי.

מבחן לפיג'ו 208 החדשה
עוד הרבה על פיג'ו בוואלה! רכב
מדברים על הכול בפורום הרכב של וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully