וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה ורסו מתחדשת

המיניוואן הקומפקטי של טויוטה מתחדש לקראת 2013 ונערך להתמודדות מול קיה קרנס החדש ופורד סי מקס. מעל 300 שינויים בתפריט

טויוטה קרובה להשלים השבוע את סדרת ההשקות שלה לבמות תערוכת פריס. אחרי שחשפה את האוריס החדשה היא מציגה כעת את הורסו המחודשת בתום מתיחת פנים רחבה שכוללת לדברי היצרנית היפנית כ-300 שינויים כאלה ואחרים. התזמון אגב אינו מקרי, שכן קיה חשפה כאמור את הקרנס בדיוק באותו היום.

טויוטה מגדירה את מתיחת הפנים כשדרוג של אמצע החיים, ועל פי פרסומיה בהחלט יש כאן מידה ניכרת של השקעה בכמה סעיפים חשובים, לרבות בניהוג. יחד עם זאת, החלק החזותי, למעט בקבוצת הספורטיביות, מעולם לא היה החזק ביותר של טויוטה ומסיבה זו שומרת ורסו על הופעה שמרנית ורק מלטשת פינות באזור השבכה הקדמית, המותניים, בתי התאורה ותא המטען. אלה משווים לה צורה משפחתית המיישרת קו עם אוריס החדשה ושפת העיצוב הנוכחית.

בתא הנוסעים, כך היצרנית, עליית מדרגה באיכות החומרים (בידוד רעשים) ושימוש במשטחים "פתוחים" כדי להקל על שדה הראייה (במיוחד בלוח המחוונים). בנוסף לכך, ריפוד המושבים הוחלף לרך ונעים יותר, גלגל ההגה מגיע בציפוי עור ושבעה מושבים בטכנולוגית 'איזי פלאט' יסייעו להובלת ציוד ומשפחות בקלות.

דגש מיוחד ניתן להתנהגות המכונית. טויוטה טוענת לכיול מתלים יעיל מהדגם הקודם שיכול לטפל במשקל גדול תחת עומסים בצורה בטוחה. גם ההגה עבר עדכון דומה וזה יהיה כעת בעל משוב ברור יותר מהכביש והגלגלים ולא יעניש את הנהג בניהוג מעורפל לחלוטין. סדרת המנועים תהיה זו של אוריס וקורולה עם יחידות 1.6 ל', 1.8 ל', ומנועי דיזל 2.2 ל' בשידוך לתיבות ידניות ורציפות. המכונית תגיע לישראל במהלך 2013.

עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב
פורום המכוניות הגדול בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully