וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה אוריס: עכשיו הסטיישן

גרסת הטורינג תגדיל את הפופולאריות של האוריס באירופה עם מבנה שימושי, מנועים חסכוניים וגרסה היברידית שתגיע בעתיד הקרוב

טויוטה חשפה כמעט את כל הדגמים בקו המוצרים לשנה הבאה לפני פתיחת תערוכת פריס. כולם, למעט האוריס סטיישן, שכן זו הפעם הראשונה שהחברה מציעה מבנה "טורינג" בקבוצה הכי חשובה שלה מאז שנת 2006 (במקביל אל אוונסיס כאמור). האוריס סטיישן אף תהיה המכונית הראשונה באירופה שנחנכת ישירות מצוידת במנוע היברידי בפלח המשפחתיות סטיישן הקומפקטיות.

אוריס טורינג תבנה על השקת הגרסה הקומפקטית לייצר את הגל הראשון של הביקוש, כדי לחזק את הדרישה למבנה השימושי - 25 אחוזים מנתח המסירות בסגמנט זה באירופה הן בסטיישן. הטורינג מתהדרת במבנה חיצוני החולק דמיון לאוריס, אך מופרדת עם שינויים מבניים בחלק האחורי ובמידות הכלליות החל מקורה B המרכזית. היא ארוכה מאחותה בכמעט 30 ס"מ וניצבת על בסיס גלגלים של 2.60 מ' (זהה).

נפח תא המטען נותר עדיין בגדר תעלומה, אבל בטויוטה מבטיחים כושר נשיאה שאינו נופל מהמתחרות הישירות קיה ויונדאי סטיישן, וכמובן אל מול מובילת הקבוצה פורד פוקוס. המנועים יהיו בגרסאות בנזין 1.6 ל' 130 כ"ס, 1.8 ל', דיזל 2.0 ל' ומנוע היברידי משותף לטויוטה פריוס שאמור לדברי היצרנית למשוך לפחות שליש מהקונים החדשים של הסדרה. התיבות תהיינה ידניות ששה הילוכים או רציפות (ששה הילוכים קבועים מראש).

חשוב לציין כי תופעת מכוניות הסטיישן המשפחתיות ממשיכה לצבור תאוצה בישראל בשנים האחרונות, כך שליבואנית המקומית יוניון מוטורס תהיה גישה לשכבה נוספת של קונים. הטורר מכל מקום תושק לאחר תערוכת פריס ותגיע לישראל יחד עם האוריס במהלך שנת 2013.

עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב
פורום המכוניות הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully